اخبار داغ

به دلیل 6ماه حقوق معوقه و عیدی؛

کارگران شهرداری بروجرد سه روز است دست از کار کشیدند/ زباله ها در معابر شهری انباشته شده اند

کارگران شهرداری بروجرد سه روز است دست از کار کشیدند/ زباله ها در معابر شهری انباشته شده اند
کارگران شهرداری بروجرد سه روز است به دلیل 6 ماه حقوق معوقه و عیدی دست از کار کشیده و در مقابل شهرداری تجمع کرده اند و هیمن امر سبب شده تا زباله ها جمع آوری نشود و در سطح شهر و معابر رها شوند که انباشت زباله ها و بوی تعفن سبب نارضایتی شهروندان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بازتاب بروجرد در طول سال چندین بار کارگران شهرداری نسبت به حقوق های معوقه تجمع و راهپیمایی کرده اند اما این مشکل حل نشده و با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال، تصمیم گرفتند تجمع های پی در پی برگزار کنند تا شاید حقوق آنها پرداخت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بازتاب بروجرد ,

امروز سومین روزی است که کارگران شهرداری بروجرد در مقابل شهرداری تجمع می کنند و تا کنون به نتیجه ای نرسیده اند و کارگران شهرداری چند روز است دست از کار کشیده اند تا تکلیف حقوق های معوقه آنان روشن شود.

,

شهزداری

, شهزداری,

این در حالیست که 2 شب است زباله های معابر شهری در بروجرد جمع نشده و بوی تعفن و انباشت زباله ها، شهر را بسیار زشت کرده است، کارگران از روز اول تجمع هشدار دادند که تا حقوق معوقه و عیدی آنها پرداخت نشود کار نمی کنند.

,

شهزداری

, شهزداری,

انباشت زباله ها در کوچه ها و خیابان ها و همچنین جدول های پر از زباله این روزها به اوج خود رسیده و این امر سبب نارضایتی شهروندان شده است به طوری که با تردد از هر کوچه و خیابان حجم وسیعی از زباله ها دیده می شود.

,

شهزداری

, شهزداری,

این بار کارگران شهرداری به طور جد نسبت به معوقات خود ایستاده اند و چند روز است که دست از کار کشیده اند اما بعد از این سه روز هنوز خبری از پرداخت معوقات نشده است.

,

 

,

با توجه به این که از چند روز دیگر سفر مسافران نوروزی آغاز می شود و مسافران و گردشگران زیادی به بروجرد سفر می کنند اما متاسفانه چهره شهر با وجود این همه زباله نازیبا شده است.

,

شهزداری

, شهزداری,

این در حالیست که در بسیاری از شهرها در تلاش هستند تا با زیبا کردن شهر و نظافت آن به استقبال نوروز و مسافران بروند اما این روزها در بروجرد به جای نظافت شهر و توجه به استقبال از مسافران نوروزی، شهر پر از زباله شده و جدول ها بوی تعفن می دهند.

,

شهزداری

, شهزداری,

به جای این که هر چه به به عید نزدیک می شویم چهره شهر را زیباتر کنیم تا مسافران و گردشگران در این شهر سفری خوش داشته باشند متاسفانه انباشت زباله ها و بوی تعفن شهر را به گونه ای دیگر نشان می دهد.

,

زباله های رها شده در معابر شهری سبب شده تا حیوانات موذی در کوچه ها و خیابان ها با پاره کردن آنها زباله ها را پخش کنند.

,

در این دقیقه نود که تنها یک هفته تا رسیدن نوروز باقی مانده هیچ یک از افراد شورای شهر و شهردار برای پرداخت حقوق و عیدی اقدامی نکرده و حتی تماس با آنها غیر ممکن شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه