اخبار داغ

نماینده شاهرود و میامی:

چالش زیست محیطی در انتقال آب خزر به استان وجود ندارد

چالش زیست محیطی در انتقال آب خزر به استان وجود ندارد
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: نوع تکنولوژی مورد استفاده در پروژه های انتقال آب هیچ گونه چالش زیست محیطی را درپی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار مرآت در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پروژه انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان گفت: این پروژه خواسته تمام مردم استان سمنان است که مطالعات آن نیز از مدتها قبل صورت گرفته بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

حسینی شاهرودی با اشاره به بررسی ابعاد این پروژه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخی می خواستند در برنامه ششم توسعه با ایجاد ممنوعیت هایی جلوی این پروژه را بگیرند که خوشبختانه با تلاش های نمایندگان استان سمنان این ممنوعیت برداشته شد.

,

نماینده مردم شاهرود و میامی با ابراز امیدواری در خصوص به زمین خوردن کلنگ آغاز این پروژه در دولت یازدهم گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور محترم نیز در سفر به استان سمنان برای اجرایی شدن این پروژه قول داده بودند امیدوارم این پروژه هرچه سریع تر عملیاتی شود.

,

وی در خصوص اظهارت مطرح شده پیرامون چالش های زیست محیطی این پروژه نیز خاطرنشان کرد: به نظر نمی رسد که چالش های زیست محیطی جدی در این خصوص وجود داشته باشد چرا که در تکنولوژی به کار رفته در پروژه های انتقال آب به الزامات زیست محیطی توجه شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه