اخبار داغ

25 اسفند؛

مانور ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز زنجان برگزار می شود/ فعالیت بازارچه صنایع دستی زنجان در ایام نوروز

مانور ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز زنجان برگزار می شود/ فعالیت بازارچه صنایع دستی زنجان در ایام نوروز
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان گفت: مانور ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز زنجان به منظور خدمات رسانی مطلوب به هموطنان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یحیی رحمتی امروز در گفت و گو با موج رسا; اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی مطلوب به هموطنان در استان زنجان در ایام نوروز،مانور ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز  استان زنجان 25 اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه این مانور با حضور همه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز  و با محوریت ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار می شود، ادامه داد:با توجه به تفاهم نامه منعقده بین سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری با آموزش و پرورش، مقرر شد، همیاران گردشگری به شکل نمادین در این مانور شرکت کنند.

,

این مسئول با بیان اینکه این مانور به منظور نمایش اقتدار، توانمندی و آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر برگزار می شود، تصریح کرد: با اجرای این مانور برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر به صورت رسمی آغاز می شود.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زنجان از رژه تجهیزات و خودروهای دستگاه های عضو ستاد در این مانور خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل حمل و نقل و راهداری، هلال احمر، نیروی انتظامی (پلیس پیشگیری و راهور)، اداره کل میراث فرهنگی،آتش نشانی، شهرداری و رژه همیاران گردشگری  از جمله برنامه های مانور ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 96 استان زنجان است.

,

رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی و گردشگری زنجان در سال گذشته، بیان داشت: این نمایشگاه به منظور توسعه فروش صنایع دستی، بازارچه صنایع دستی استان زنجان راه اندازی شد.

,

وی با بیان اینکه این بازارچه در کنار نمایش صنایع دستی زنجان، مکانی برای تولیدکنندگان و فرصتی برای افزایش زمان حضور و توقف گردشگران در استان است، خاطرنشان کرد:در قسمتی از این بازارچه صنعتگران به تولید و عرضه انواع صنایع دستی از جمله ملیله، حکاکی روی مس، ظروف مسی، چاروق، چاقو، چرم و مینا کاری می پردازند.

,

مدیرکل میراث فرهنگی زنجان بیان داشت: بازارچه صنایع‌دستی زنجان با فضایی سنتی در کنار موزه رختشویخانه زنجان با 30 غرفه سال گذشته به بهره برداری رسید.

,

رحمتی ادامه داد: امسال بازارچه صنایع دستی زنجان، در دومین سال حیاطش به استقبال نوروز می رود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه