اخبار داغ

حجت الاسلام رجبی:

ولایتمداری رمز پیشرفت جامعه اسلامی است / شهدا با عمل به رهنمودهای رهبر خود را به اوج رساندند

ولایتمداری رمز پیشرفت جامعه اسلامی است / شهدا با عمل به رهنمودهای رهبر خود را به اوج رساندند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان رهبر جامعه اسلامی فردی مومن و بصیر است گفت: لازم است که مردم و به ویژه مسؤولان کشور برای پیشرفت جامعه اسلامی هر چه بیشتر در راستای محقق نمودن رهنمودهای رهبر تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری ایران روشن؛، ضمن گرامیداشت یاد و خاظر شهدا ابراز داشت: شهدا در طول حیات خود همواره ضمیری بیدار و وجودی آکنده از معرفت داشته اند تا توانستند مقام شهادت را در آغوش بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن؛, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن, ایران روشن,

وی افزود: بیشترین عاملی که در بیداری ضمیر شهدا در طول حیات آنان نقش داشته است کسب معرفت و بصیرت و همچنین ولایتمداری بوده است.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت سخنان رهبر جامعه اسلامی در تقویت بصیرت ادامه داد: شهدا خود را ملزم به توجه به رهنمودهای رهبر جامعه می دانستند چرا که درک کرده بودند که در سایه توجه به رهنمودهای رهبر بصیر جامعه اسلامی میتوانند درچه های بصیرت را به روی خود بگشایند.

,

حجت الاسلام و المسلمین رجبی عنوان داشت: با توجه به اینکه رهنمودهای رهبر جامعه اسلامی به عنوان فردی مومن و بصیر در گشایش امور جامعه، تقویت بصیرت افراد جامعه و به طور کلی در پیشرفت جامعه اسلامی نقش دارد لازم است که مردم و به ویژه مسؤولان کشور هر چه بیشتر در راستای محقق نمودن رهنمودهای رهبر تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه