اخبار داغ

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم:

38 هزار نفر به‌صورت مستقیم از کمیته امداد قم مستمری دریافت می‌کنند

38 هزار نفر به‌صورت مستقیم از کمیته امداد قم مستمری دریافت می‌کنند
معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم گفت: 38 هزار نفر مستقیماً از کمیته امداد امام خمینی قم مستمری دریافت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پایانی فر در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به اهمیت مشارکت اظهار داشت: رویکرد ما در مشارکت‌های مردمی درواقع تجمیع کمک‌های مردمی و هزینه کرد هدفمند این کمک‌ها است، این چیزی است که خلأ آن در جامعه وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی به مشکلات پیش رو درزمینهٔ مشارکت مردمی اشاره کرد و افزود: امروز در جامعه یک آسیب جدی که وجود دارد، تظاهر به فقر و تکدی گری است.

,

پایانی فر ادامه داد: این موضوع باعث شده کمک‌هایی که افراد بدون مطالعه و شناخت انجام می‌دهند، خودش به یک آسیب در جامعه تبدیل‌شده است.

,

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) مدت‌ها است که به این فکر افتاده است که بااطلاع رسانی به مؤسسات خیریه و مردم آن‌ها را از این موضوع آگاه کند.

,

معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم خاطرنشان کرد:  کمیته امداد در کل شهر 147 هزار صندوق در منازل دارد و 23 هزار حامی نیز از ایتام حمایت می‌کنند.

,

وی ادامه داد: با 170 هزار نفر به‌صورت مستقیم در ارتباط هستیم و خدمات مختلفی به آن‌ها ارائه می‌دهیم.

,

پایانی فر خاطرنشان کرد: 38 هزار نفر مستقیماً مستمری‌بگیر هستند.

,

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور افراد سودجو در درب منازل اشاره کرد و گفت: متأسفانه یک سری افراد سودجو به درب منازل مراجعه می‌کنند و خود را به‌عنوان مأمور کمیته امداد معرفی می‌کنند.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان قم تصریح کرد: همکاران ما در کمیته امداد امام خمینی دارای حکم و لباس‌های مشخصی هستند که ضرورت دارد مردم به این نکات توجه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه