اخبار داغ

شهردار زنجان عنوان کرد؛

خبرهای خوش حقوقی برای کارکنان شرکتی شهرداری ها/شرکتی های شهرداری شب عید منتظر حقوق هستند

خبرهای خوش حقوقی برای کارکنان شرکتی شهرداری ها/شرکتی های شهرداری شب عید منتظر حقوق هستند
تعویق در پرداخت حقوق ،سنوات وعیدی کارکنان شهرداری  موجب شده تا کارکنان شهرداری نگران خوراک وپوشاک شب عید خانواده های خود باشند و هفت روز به عید کاسه صبرشان لبریز شده و خواستار مطالبات حق و قانونی خود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از زنجانم,وجود شکاف معنادار در محاسبه دستمزد و پرداخت حقوق کارکنان در بین سازمانهای مختلف به عنوان یکی از مهمترین چالش‌های نظام اداری کشور در طول سالیان گذشته مطرح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

یکی از کارکنان شرکتی شهرداری که نزدیک 50سال دارد در گفت و گو با خبرنگار  زنجانم اظهار داشت:چند ماه است که حقوق نگرفته‌ام و الآن هم با وجود اینکه به شب عید نزدیک می شویم هزار تومان در جیب ندارم که حتی بتوانم برای خانه نان تهیه کنم.

, زنجانم,

وی می‌گوید: با حقوق کمی که از شهرداری دریافت می‌کنم خانواده‌ام زندگی را با مشقت و سختی می‌گذرانند و از طرفی به خاطر عدم پرداخت هزینه دو ماه وقفه در باز پرداخت اقساط ایجاد شده است.

,

جوان ۳۰ ساله کارمند شهرداری گفت: مجبوریم برای گذران زندگیمان مدام از دیگران قرض بگیریم و الآن که نزدیک عید است کسی دیگر حاضر نیست به ما پول قرض بدهد.

,

وی در ادامه با اشاره به اجحاف حقی که در مورد کارکنان شرکتی انجام می شود گفت: مطمئنا الان تمامی ادارات و سازمانها غیر از حقوق و عیدی بن خرید کالا و سایر اقلام هم به سبد حقوقی کارمندان خود می افزایند اما درمورد شرکتی ها نه تنها پنجاه درصد از حقوق را در یافت می کنیم بلکه به هیچ عنوان از هیچ تسهیلاتی برخوردار نیستیم حتی آجیل شب عید و یا هدایا و پاداشی که در همه جا جزو حقوق قانونی کارکنان محسوب می شود.

,

در مورد پیگیری حقوق عقب افتاده شرکتی های شهرداری به سراغ یگانه شهردار شهر زنجان رفتیم و در مورد تاریخ در یافت حقوق و عیدی کارکنان شهرداری سوالاتی را پرسیدیم.

,

یگانه با تبریک نزدیک شدن سال نو و عید باستانی نوروز اظهار کرد: ۵۰ در صد از کارکنان شهرداری حقوق و مزایای خود را درافت کرده اند.

,

وی با بیان اینکه خودمان پیگیر پرداخت حقوق سایر کارکنان  شهرداری هستیم عنوان کرد:ان شاالله سعی میکنیم مطالبات همه همکارانمان را تا پایان سال بدهیم.

,

شهردار زنجان با اشاره تسهیلات و سنوات شرکتی های شهرداری گفت:امیدوار هستیم که بتوانیم تمامی حق وحقوق کارکنان شهرداری اعم از شرکتی و رسمی و قردادی را پرداخت کنیم.

,

وی با اشاره به عیدی های کارکنان شهرداری خاطر نشان کرد:خصوصا عیدی ها رو که تایید کردیم و حتما واریز خواهد شد.

,

یگانه قول مساعد داد و تاکید کرد:  همین هفته عیدی ها به حساب همه کارکنان شهرداری واریز خواهد شد هماهنطور که اکثر افراد عیدی های خود را در یافت کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه