اخبار داغ

هفته پایانی لیگ برتر هندبال/

نفت و گاز گچساران نایب قهرمان لیگ برتر شد

نفت و گاز گچساران نایب قهرمان لیگ برتر شد
تیم نفت و گاز گچساران در هفته پایانی رقابت های لیگ برترهندبال با برتری مقابل هپکو اراک نائب قهرمان لیگ برتر کشور شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،عصر امروزدرسالن پدخندق گچساران دو تیم هندبال نفت و گاز گچساران و هپکو اراک به مصاف هم رفتند که هندبالیست های نفتی در یک بازی نفس گیر و تماشایی با نتیجه 35 بر 30 میهمان خود را شکست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب,

تیم هندبال نفت و گاز گچساران که فصل گذشته رقابت های لیگ برتر هندبال به عنوان پدیده لیگ برتر، نایب قهرمان این رقابت ها شده بود در فصل جاری نیزبا ارائه بازی های درخشان پس از هفته ها صدرنشینی توانست علاوه بر کسب سهمیه آسیایی همچون فصل قبل نایب قهرمان این رقابت ها شود.

, ، ,

شاگردان مهران کیخایی در آخرین هفته لیگ برتر هندبال کشور با ارائه یک بازی چشمگیر و خیره کننده شایستگی های هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد را به کشور نشان دادند.

, .,

هفته پایانی لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور در حالی به نقطه اوج هیجان رسیده بود که با برگزاری 5 دیدار به پایان رسید و تیم شهرداری کاشان موفق شد با غلبه بر مهمانش هیات هندبال مرودشت فاتح عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها شود.شهرداری این دیدار را با حساب 30 بر 29 به پایان رساند.

,

 تیم سپاهان اصفهان در کرمان با پیروزی بر مس عنوان سومی را از آن خود کرد واین در حالی بود که هر سه تیم اول تا سوم در روز پایانی شانس قهرمانی داشتند.

,

نتایج کامل هفته پایانی لیگ برتر هندبال:

,

 بیتا سبزوار28 -نیروی زمینی 29

,

شهرداری کاشان30 - هیات هندبال مرودشت 29

,

نفت وگاز گچساران 35-هپکو اراک 30

,

مس کرمان 21 - فولاد سپاهان24

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه