اخبار داغ

در آخرین صحن رسمی شورای اسلامی کلانشهر اراک مطرح شد

افزایش ۱۶ درصدی بودجه شهرداری اراک/قیمت برگه های عوارض شهرداری عادلانه نیست

افزایش ۱۶ درصدی بودجه شهرداری اراک/قیمت برگه های عوارض شهرداری عادلانه نیست
عضو شورای کلانشهر اراک به توزیع برگ های عوارض شهرداری اشاره کرد و گفت: متاسفانه قیمت هایی که در برگ ها درج شده است عادلانه نیست و برخی از ارقام ثبت شده در این قبوض با ملک ها همخوانی ندارد علاوه بر اینکه مبالغ ثبت شده نسبت به سال گذشته کمتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ اسماعیل تاج آباد رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در آخرین صحن رسمی شورای اسلامی این کلانشهر در سال ۹۵ به  ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا با نثار جان خود استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

تاج آباد اظهار کرد: امروز همه ما رسالت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن این میراث گرانبها به نسل‌های آینده و جوانان را بر دوش داریم.  

,

وی ادامه داد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران برپا و پرافتخار است به همت جانثاری های شهدا و ایستادگی مادران و همسران شهداست که به کشور ما قدرت دادند.

,

وی با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا چشم ‌و چراغ ملت هستند بیان کرد: تجلیل از صبر و فداکاری این عزیزان آینه‌ی وظیفه‌شناسی و سبب ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت و شادی روح شهدا خواهد شد.

,

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک به ایام پایانی سال هم اشاره کرد و گفت: به دلیل شرایط رکوی حاکم بر اقتصاد و بیکاری بسیاری از مردم نیازمند کمک هستند و لازم است همه افرادی که تمکن مالی دارند با اهدای کمک های خود به این افراد، شب عید را برای این خانواده ها همانند سایر خانواده ها شاد کنند. 

,

متاسفانه آیین سنتی چهارشنبه سوری به درستی اجرا نمی شود

, متاسفانه آیین سنتی چهارشنبه سوری به درستی اجرا نمی شود, متاسفانه آیین سنتی چهارشنبه سوری به درستی اجرا نمی شود,

وی به شب چهار شنبه آخر سال هم اشاره ای کرد و گفت: چهار شنبه سوری جزیی از آیین و تمدن ایرانی است که متاسفانه این آیین به درستی اجرا نمی شود.

,

تاج آباد بیان کرد: بسیاری از اقداماتی که در شب چهار شنبه آخر سال توسط برخی جوانان انجام می شود با فرهنگ ایرانی اسلامی ما هیچ هماهنگی ندارد.

,

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک بیان کرد: برگزاری مراسم چهارشنبه سوری علاوه بر اینکه خسارت های جانی و مالی برای برخی از افراد به همراه دارد، خسارت هایی را به تابلوها و برخی از اماکن شهری وارد می کند.

,

وی به کمپین «نه به چهارشنبه سوری» اشاره کرد و گفت: با توجه به حادثه ای که برای آتش نشانان در حادثه پلاسکو ایجاد شد بسیاری از افراد جامعه به این پوشش پیوسته اند.

,

افزایش ۱۶ درصدی بودجه شهرداری اراک

, افزایش ۱۶ درصدی بودجه شهرداری اراک, افزایش ۱۶ درصدی بودجه شهرداری اراک,

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به اینکه بودجه شهرداری و سازمان های تابعه در فرمانداری هم به تصویب رسیده است بیان کرد: بودجه شهرداری اراک بدون ارقام تکراری ۶۵۱ میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد افزایش داشته است.

,

قیمت برگه های عوارض شهرداری عادلانه نیست

, قیمت برگه های عوارض شهرداری عادلانه نیست, قیمت برگه های عوارض شهرداری عادلانه نیست,

منوچهر کاظمی عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به اینکه شهرداری امسال حدود دو میلیارد تومان هزینه املاک سطح شهر و ممیزی را پرداخت کرده است افزود: هدف این بوده است که همه در سطح شهر به نسبت ملکی که در اختیار دارند عوارض پرداخت کنند.

,

کاظمی به توزیع برگ های عوارض شهرداری اشاره کرد و گفت: متاسفانه قیمت هایی که در برگ ها درج شده است عادلانه نیست و  برخی از ارقام ثبت شده در این قبوض با ملک ها همخوانی ندارد علاوه بر اینکه مبالغ ثبت شده نسبت به سال گذشته کمتر است.

,

وی با اشاره به اینکه مردم اعتراضات فراوانی را نسبت به قبوض صادر شده دارند ادامه داد: شهرداری باید در خصوص مبالغ صادر شده در این قبوض بررسی های لازم را داشته باشد.

,

عضو شورای اسلامی کلانشهر اراک به ساماندهی دست فروشان، جمع آوری سگ های ولگرد حاشیه شهرک ها، ترمیم آسفالت معابر و مشخص کردن تکلیف برخی از پروژه ها اشاره کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه