اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی ایجرود خبر داد:

بازدید تورهای گردشگری از کارگاه های صنایع دستی ایجرود

بازدید تورهای گردشگری از کارگاه های صنایع دستی ایجرود
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنابع دستی و گردشگری ایجرود از بازدید تورهای گردشگری از کارگاه های تنورسازی و چرم دوزی ایجرود در ایام نوروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لاله عبدی کیا« رئیس اداره میراث فرهنگی، صنابع دستی و گردشگری ایجرود»، امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با بیان اینکه روز اول فروردین مراسم استقبال از مسافرین را در دو شهر حلب و زرین آباد صورت می گیرد، اظهار داشت: در کنار مراسم استقبال هدایای برای  6 نفر از مسافراین تدارک دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, ایجرود خبر،,

وی با اشاره به توزیع آش رایگان بین  250 نفر از مسافرین نورزوی در دو شهر زرین آباد و حلب ایجرود، افزود: سفره های هفت سین نوروزی توسط شهرداری ها در دو شهر حلب و زرین آباد شهرستان ایجرود بر پا می شود.

,

عبدی کیا با بیان اینکه دو کارگاه صنایع دستی در دو نقطه از شهرستان برای بازدید گردشگران محیا است،تصریح کرد: کارگاه چرم دوزی در روستای ینگی کند سیدلر و کارگاه های تنور سازی گلابر ایجرود مورد بازدید تورهای گردشگری در این شهرستان قرار می گیرد.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنابع دستی و گردشگری ایجرود با تاکید بر اینکه تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای گردشگری است، خاطر نشان کرد: شهرستان ایجرود  دارای ظرفیت و پتانسیل خوب جذب گردشگر است.

,

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای فرا رسیدن سال جدید در شهرستان ایجرود صورت گرفته، یادآور شد: نظارت‌های ویژه بر مجموعه‌ها، تاسیسات و اماکن گردشگری هم در شهرستان آغاز شده است.وی با تاکید بر اینکه کارگاه‌های صنایع دستی در شهرستان ایجرود فعال هستند که نظارت‌هایی هم ویژه این کارگاه‌ها برنامه‌ریزی شده و صورت می‌گیرد، ادامه داد: نظارت در بخش گردشگری، شامل رستوران‌ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و ... می‌شود.

, ., .,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ایجرود، خاطر نشان کرد: به منظور استقبال از گردشگران در ایام عید برنامه‌ریزی‌های لازم در ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان صورت می‌گیرد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه