اخبار داغ

منابع خبری اعلام کردند:

کودتای داخلی تونسی های داعش علیه ابوبکر بغدادی

کودتای داخلی تونسی های داعش علیه ابوبکر بغدادی
گروهی از داعشی های تونسی ساکن رقه در سوریه، به دلیل شرایط معیشیتی خود، از ابوبکر بغدادی رهبر این گروه تروریستی نافرمانی و او را تکفیر کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، پایگاه "الیوم السابع" مصر نوشت: گروهی از داعشی های تونسی ساکن رقه در سوریه، به دلیل شرایط معیشیتی خود، از ابوبکر بغدادی رهبر این گروه تروریستی نافرمانی و او را تکفیر کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

شهر رقه مرکز اصلی داعش روزهای گذشته شاهد اختلافاتی بود که در طول سال های گذشته رخ نداده است. گروهی از مهاجرین تونسی به دلیل وضعیت معیشیتی خود اقدام به کودتا علیه داعش و رهبر آن کرده اند.

,

منبع این خبر که به دلایل امنیتی از افشای نام خود خودداری کرد، گفت: شرایط طوری رقم خورد که تعدادی از تونسی ها علیه خلافت کودتا و بغدادی را تکفیر کنند. در بین داعشی ها نیز درگیری های لفظی پیش آمد و باعث شد به درگیری مسلحانه منجر شود. در نتیجه این درگیری نیز یکی از تونسی ها خود را در میان گروهی از فرماندهان داعش منفجر کرده و 20 نفر از آنان را بکشد و راه را برای فرار دیگر کودتاگران به خارج از شهر هموار کند.

,

این منبع همچنین افزود: تنش ها همچنان در شهر رقه وجود دارد و نیروهای داعش در حال تفتیش و یورش به مکان هایی هستند که در آن متمرکز شده اند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه