اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ایلام خبر داد؛

اعزام دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی به راهیان نور جنوب

اعزام دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی به راهیان نور جنوب
صبح امروز تعداد 40 نفر از برادران دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام در طی سفر پر برکت 4 روزه ای به قدمگاه شهیدان 8 سال دفاع مقدس در قلاویزان،شرهانی،دوکوهه،فتح المبین،شلمچه و طلائیه مشرف می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد سعید کناریوند، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ایلام در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی از ایلام گفت: صبح امروز تعداد 40 نفر از برادران دانشگاه علمی کاربردی استان ایلام به مدت 4 روز مهمان شهدای مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.

کناریوند افزود: در این سفر پر برکت 4 روزه به مناطق عملیاتی  دانشجویان به قدمگاه شهیدان 8 سال دفاع مقدس در قلاویزان،شرهانی،دوکوهه،فتح المبین،شلمچه و طلائیه مشرف می شوند.
 
وی گفت: افتتاحیه راهیان نور امسال را با اعزام کاروانی از خواهران  دانشگاه علمی کاربردی ایلام برگزار  و اختتامیه راهیان نور دانشجویی استان ایلام با کاروانی از برادران به پایان می رسد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی ایلام با تاکید بر اینکه انتقال روحیه ایثار و شجاعت مهمترین هدف اردوهای راهیان نور دانشجویی است، گفت: مهمترین هدف اردوهای راهیان نور دانشجویی،انتقال روحیه شجاعت،ایثار و از خودگذشتگی و فداکاری شهدا و جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به دانشجویان است.راهیان نور به عنوان حفظ سند تاریخی و ماندگار هویت ملی کشور ایران است.

کناریوند خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور پیوند دهنده نسل جوان با نسل جنگ تحمیلی است نقش انکار ناپذیر حرکات راهیان نور در پیوند نسل جوان با نسل جنگ تحمیلی و آشنایی جوانان با واژه ی عشق و ایثار و از خوگذشتگی، ضرورت استمرار برپایی اردوهای راهیان در ایام مختلف سال است،و اینکه فرهنگ ایثار و شهادت،انقلاب اسلامی را بیمه کرده است به همین خاطر دشمنان اسلام در صدد نابودی این فرهنگ هستند
 
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه