اخبار داغ

پیش ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهروروستا آغاز شد

پیش ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهروروستا آغاز شد
داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستان جهت ثبت نام می توانند از روز سه شنبه مورخ 24 اسفندماه با در دست داشتن مدارک خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر جهت ثبت نام می توانند از روز سه شنبه مورخ 24 اسفندماه 95 با در دست داشتن مدارک خود به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

داوطلبان در ادامه فرآیند تکمیل ثبت نام از تاریخ 30 اسفندماه 95 لغایت 6 فروردین 96 با در دست داشتن رسید پیش ثبت نام و شماره پیگیری و اصل مدارک به فرمانداری های کشور مراجعه نمایند.

,

انجام پیش ثبت نام اختیاری بوده و به منظور تسهیل در ثبت نام پیش بینی شده است در صورتیکه داوطلب تمایلی به پیش ثبت نام نداشته باشد در زمان مقرر می تواند برای ثبت نام مستقیما به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه نمایند.

,

جهت پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان،ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس 4*3 ، ارائه مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شوراهای شهرهای تا 20 هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای شهرهای بالای 20 هزار نفر، دارا بودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان روستاهای تا 200 خانوار جمعیت و ارائه مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان بالای 200 خانوار جمعیت، ارائه اصل کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا مدرک معتبر دال بر روشن بودن وضعیت نظام وظیفه برای آقایان، ارائه اصل گواهی قبول استعفا برای دارندگان مشاغل موضوع ماده 28 قانون انتخابات شوراها و ارائه گواهی سوپیشینه ضروری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه