اخبار داغ

هنرمند زنجانی:

جشنواره قلم های آسمانی صحنه متعالی از فضای معنوی را به تصویر کشید/حضور پر رنگ هنرمندان در جشنواره قلم های آسمانی

جشنواره قلم های آسمانی صحنه متعالی از فضای معنوی را به تصویر کشید/حضور پر رنگ هنرمندان در جشنواره قلم های آسمانی
هنرمند هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: جشنواره قلم های آسمانی در مسیر تعالی سبک زندگی ایرانی- اسلامی در تولیدات و ارتقای فرهنگ عمومی گام برداشته و صحنه متعالی از فضای معنوی به تصویر کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن مهدیون امروز در گفت و گو با موج رسا;  اظهار داشت: در سال های دفاع مقدس و پس از آن  یکی از خدمات ناچیزی  که می توانستم برای خانواده شهدا انجام دهم به تصویر کشیدن تصاویر شهدا بدون دریافت هزینه آن بود که یکی از افتخارات دوران زندگی من است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

 وی با اشاره به برگزاری جشنواره قلم های آسمانی در زنجان، خاطرنشان کرد:ظرافت به نمایش درآمدن صحنه زندگی و آگاهی بخشی در مسیر تعالی سبک زندگی ایرانی- اسلامی در تولیدات و ارتقای فرهنگ عمومی با نگاهی تإثیرگذار و ایجاد محتوای معنوی،ضروری است.

,

وی افزود: می توان درحوزه هنرهای تجسمی با ارتباط گیری از نخبگان هرچه بیشتر از پیش درعمق بخشی به نشاط پاک در فضای عمومی جامعه قدم های فعالتر وملموس برداشته شود.

,

این هنرمند زنجانی با بیان اینکه برگزاری هنرواره «قلم های آسمانی»درگرامیداشت روز شهید اقدام قابل تحسینی است، افزود: این هنر واره به همت بنیاد شهید و نگاه ویژه مدیریت و کارشناسان این مجموعه با بهره مندی از ظرفیت هنری استان برگزار شد.

,

وی با اشاره به حضور بیش از 150نفر از هنرمندان جوان و اساتید در این جشنواره، گفت: این حضور نشانگر احساس عمیق و لطیف جامعه هنری در ماندگاری فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان،جانبازان وشهدای هشت سال دفاع مقدس وتکریم وعرض ارادتی به ساحت خانواده های معزز شهدای بزرگوار بود.

,

این هنرمند حوزه دفاع مقدس بیان داشت: آثار ارائه شده در حوزه مختلف هنرهای تجسمی و نیز خوشنویسی وخلاقیت پدید آمده تک تک شرکت کنندگان نگاه زیبا و آسمانی را به نمایش گذاشته و صحنه متعالی از فضای معنوی به تصویر کشید.

,

مهدیون خاطرنشان کرد:امیدوارم برنامه هایی از این دست که به موضوعات دینی،آئینی وانقلابی توجه دارد بیشتر برگزار شود تا هنرمندان عرصه فرهنگی و هنری شایستگی های خود را با عموم مخاطبین جامعه به اشتراک گذاشته و ذهن تصویرگر و دل های آسمانی جوانان همواره در آفرینش آثاربدرخشد.

,

وی گفت: این هنر واره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان،انجمن هنرهای تجسمی برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه