اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش بجنورد خبر داد:

آماده سازی ۵۸۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی /۵۰ درصد فضای آموزشی مدارس بجنورد غیر استاندارد است

آماده سازی ۵۸۰ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی /۵۰ درصد فضای آموزشی مدارس بجنورد غیر استاندارد است
رئیس آموزش و پرورش بجنورد از 64 مدرسه با 580 کلاس به عنوان مدارس پذیرایی میهمانان نوروزی 96 در شهر بجنورد خبر داد و گفت: از 64 مدرسه 30 کلاس با عنوان گروه الف، 31 مدرسه گروه ب و 3 مدرسه روستایی نیز در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، اسدی، رئیس آموزش و پرورش بجنورد در نشست خبری خبرنگاران که بامحوریت ستاد اسکان نوروز برگزار شد، گفت: حدود 900 درصد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش درایام نوروز در بجنورد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک،,  اسدی، رئیس آموزش و پرورش بجنورد در نشست خبری خبرنگاران که بامحوریت ستاد اسکان نوروز برگزار شد، گفت: حدود 900 درصد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش درایام نوروز در بجنورد است.,

وی به تمهیدات انجام شده درستاد اسکان نوروزی 96 اشاره و اظهار کرد: دراین راستا 150 دستگاه یخچال، 100 دستگاه تلویزیون، 264 تخته فرش، 400 تخته پتو به موجودی مدارس برای اسکان مسافرین نوروزی اضافه شده است.
اسدی از 64 مدرسه با 580 کلاس به عنوان مدارس پذیرایی میهمانان نوروزی 96  در شهر بجنورد خبر داد واظهار داشت: این درحالی است که تعداد مدارس اسکان مسافران نوروزی در سال 95،  54 مدرسه بود.
وی افزود: برهمین اساس از 64 مدرسه 30 کلاس با عنوان گروه الف، 31 مدرسه گروه ب، 3 مدرسه روستایی نیز در نظر گرفته شده است.
اسدی  اظهارکرد: در سال 94 و قبل آن گروه ها و کلاس هایی تحت عنوان گروه الف، ب، ج داشتیم که خوشبختانه امسال در راستای تجهیز امکانات بهتر گروه جیم حذف شده است.
رئیس آموزش و پرورش بجنورد اعلام کرد: در نوروز 96  یکی از مدارس روبرو بیمارستان امام علی (ع) برای اسکان مسافران حادثه دیده به صورت رایگان درنظر گرفته شده است .
وی افزود: درهمین راستا در اسکان نوروزی 96 یک مدرسه نیز برای اسکان آقایانی که به صورت مجردی مسافرت می کنند در شهر بجنورد در نظر گرفته شده است.
اسدی با بیان این که مرکز ستاد اسکان مسافران نوروزی در مجاورت آموزش و پرورش بجنورد قرار دارد که به صورت شبانه روزی آماده پذیرش میهمانان نوروزی است.
وی نرخ قیمت هرکلاس در طول شبانه روز برای مسافران نوروزی را  برای کلاس گروه الف  فرهنگیان 24 هزار و 500 تومان، کارکنان غیر فرهنگی  42 هزار تومان، مشاغل آزاد 66 هزار تومان اعلام کرد و گفت: نرخ قیمت  گروه ب  برای  فرهنگیان 18 هزار تومان، کارکنان غیر دولتی 35 هزار تومان و مشاغل آزاد 51 هزار تومان است.

,
,
,
,
,
,
,
,

50 درصد فضای آموزشی مدارس بجنورد غیر استاندارد است
رئیس آموزش و پرورش بجنورد در ادامه از وجود 320 باب فضای آموزشی در شهرستان بجنورد خبرداد وگفت: متاسفانه از این تعداد 50 درصد غیر استاندارد هستند.
وی افزود: از 320 باب فضای آموزشی بجنورد 71 مدرسه یعنی حدود 22 درصد نیاز به بازسازی دارد و 90 مدرسه یعنی 28 درصد نیاز به مقاوم سازی دارد و مابقی 50 درصد استاندارد هستند.
62هزار و 638 هزار دانش آموز درشهرستان بجنورد درحال تحصیل هستند که 40 درصد دانش آموزان استان را تشکیل می دهند.
انتهای پیام/ب

, 50 درصد فضای آموزشی مدارس بجنورد غیر استاندارد است, 50 درصد فضای آموزشی مدارس بجنورد غیر استاندارد است,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه