اخبار داغ

با شعار «سرخی من از تو»؛

25 اسفندماه پایگاه سیار اهدای خون در گالیکش مستقر می‌شود

25 اسفندماه پایگاه سیار اهدای خون در گالیکش مستقر می‌شود
مسئول روابط عمومی انتقال خون گلستان گفت: واحد سیار سازمان انتقال خون گلستان چهارشنبه هفته جاری در گالیکش از علاقه‌مندان خون‌گیری می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه یعقوب زنگانه گفت: با توجه به نیاز پایگاه انتقال خون به دریافت خون سالم و اهدا به نیازمندان، آخرین پایگاه سیار انتقال خون در سال جاری با همکاری اتاق اصناف گالیکش و سازمان انتقال خون گلستان در گالیکش مستقر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: علاقه‌مندان برای اهدای خون به حدفاصل خیابان مسجد جامع تا شهید بهشتی (جنب طلافروشی ولی خسروی) مراجعه کنند.

,

به گفته زنگانه این خون‌گیری روز چهارشنبه 25 اسفندماه سال جاری از ساعت 8 الی 13 انجام خواهد شد و همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه برای افرادی که برای اولین بار خون می‌دهند الزامی است.

,

مسئول روابط عمومی انتقال خون استان گلستان گفت: در چهارشنبه‌سوری می‌توان به‌جای انجام کارهای خطرناک و استرس‌زا، عمل نیکی همچون اهدای خون به بیماران انجام داد.

,

وی بابیان اینکه مردم در زمان مسافرت و تعطیلات عید نوروز کمتر جهت اهدای خون برای کمک به بیماران در مراکز انتقال خون حضور می‌یابند، اظهار داشت: با راه‌اندازی کمپین زمستانی از یلدا تا نوروز در سه فاز به‌صورت کشوری می‌توانیم خون‌های سالمی را در سال 96 ذخیره‌سازی کنیم.

,

زنگانه با تأکید بر اینکه کمپین زمستانی با شعار «سرخی من از تو» از یلدا تا نوروز 96 برگزار می‌شود، تصریح کرد: شعار سرخی من از تو به مناسبت روز چهارشنبه‌سوری در سنت ما بوده است.

,

وی یادآور شد: شهروندان گلستانی برای کمک به نیازمندان و بیماران در این‌یک هفته باقی‌مانده سال برای اهدای خون و فرآورده‌های خونی به مراکز انتقال خون استان گلستان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه