اخبار داغ

رییس فنی و حرفه‌ای شهرستان گالیکش:

امسال 650 نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای گالیکش شرکت کردند

امسال 650 نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای گالیکش شرکت کردند
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گالیکش گفت: سال جاری تعداد 668 نفر در دوره‌های آموزشی این مرکز در بخش دولتی آموزش دیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه محمدرضا ملکان در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: امسال 668 نفر (110 هزار و 935 نفر ساعت) در دوره‌های آموزشی بخش دولتی مرکز فنی و حرفه‌ای گالیکش آموزش دیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی افزود: عملکرد این مرکز در بخش ثابت 83 هزار و 763 نفر ساعت به تعداد 395 نفر، در بخش روستایی 27 هزار و 172 نفر ساعت به تعداد 273 نفر در دوره‌های مختلف آموزشی مهارت‌های لازم را فراگرفتند.

,

به گفته ملکان، این آموزش‌ها در بخش‌های صنعت، فرهنگ و هنر، کشاورزی و خدمات، در حوزه‌های مرکز ثابت، روستایی، جوار دانشگاه، پادگان و کارگاه‌های استادشاگردی بوده است.

,

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان گالیکش خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی این مرکز نیز طی این مدت 30 هزار 782 نفر ساعت و به تعداد 320 نفر آموزش‌دیده‌اند.

,

ملکان تصریح کرد: از این میزان آموزش 22 هزار و 443 نفر ساعت با هزینه‌سازمانی و 8 هزار و 339 نفر ساعت به‌صورت مشارکت با سایر دستگاه‌های همکار تحقق‌یافته است.

,

وی گفت: این مرکز دارای 7 کارگاه آموزشی شامل کارگاه‌های (برق، تعمیر لوازم‌خانگی، تأسیسات، صنایع‌دستی، عمران، موتورسیکلت و کشاورزی) است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه