اخبار داغ

واکنش‌ برخی از مسئولین شهرستان نسبت به تبعیدگاه بودن ایذه در دو سال اخیر

واکنش‌ برخی از مسئولین شهرستان نسبت به تبعیدگاه بودن ایذه در دو سال اخیر
بدون شک با تربیت صحیح و دینی فرزندان خود و ارائه راه‌کار و پیشنهاد مناسب برای حل این مشکلات، می‌توان به بهبود یافتن این وضعیت کمک بسیاری کرد.برای برطرف کردن این مشکل باید تصمیم کشوری گرفته شود که در این راستا ما با امنیت استان صحبت کردیم و پیگیر هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر ایذه ،در ادامه واکنش‌ برخی از مسئولین ایذه را نسبت به تبعیدگاه بودن این شهرستان مرور خواهیم کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر ایذه ,

۸ اسفند ۹۳

,

امام جمعه ایذه با اشاره به وضعیت نامناسب بهداشت عمومی، اعتیاد، آسیب‌های اجتماعی، تبعیدگاه بودن این شهر، مشکلات فرهنگی و… در سطح شهرستان تصریح کرد: بدون شک با تربیت صحیح و دینی فرزندان خود و ارائه راه‌کار و پیشنهاد مناسب برای حل این مشکلات، می‌توان به بهبود یافتن این وضعیت کمک بسیاری کرد.

,

۳ تیر ۹۴ / تالار مولوی دانشگاه آزاد ایذه/ مراسم تودیع و معارفه فرماندار ایذه (تودیع قلاوند و معارفه علیخانی پور)

,

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مراد حسینی امام جمعه موقت ایذه (امام جمعه فعلی دهدز) عنوان کرد: باتوجه به رشادت‌ها و جانبازی های فراوان مردم شهرستان ایذه و همچنین جان فشانی سرداران بسیاری از این شهرستان در طول هشت سال دفاع مقدس متاسفانه همچنان شاهد این هستیم که ایذه شهر #تبعیدی‌ها نامیده می شود.

,

۱۴ مرداد ۹۵/ سالن جلسات فرمانداری ایذه

,

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به ظرفیت‌های ایذه در بخش گردشگری و کشاورزی و اینکه با این وجود ایذه همچنان جزء مناطق محروم و تبعیدگاهی کشور است گفت: این موضوع در جلسات مورد بررسی قرار خواهد گرفت، آنجایی‌که به حوزه وزارت کشور مربوط می شود در جلسات مطرح و قسمت مربوط به قوه قضایی نیز با همکاری این نهاد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

,

۱۳ شهریور ۹۵ / مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ایذه

,

هدایت الله خادمی درباره پیگیری طرح انتقال آب کارون ۳ به دشت های ایذه و باغملک، خارج کردن نام ایذه و باغملک از لیست تبعیدگاه‌های کشور، طرح ۵۵۰ هزار هکتاری  و تعریض جاده اهواز – باغملک – ایذه- شهرکرد توضیحاتی به حضار داد.

,

۲۴ آذر ۹۵ نخستین نشست خبری فرماندار جدید ایذه با اصحاب رسانه شهرستان

,

فرماندار ایذه در ادامه به نارضایتی مردم و مسئولین از تبعیدگاه بودن ایذه اشاره کرد و در این خصوص اظهار داشت: برای برطرف کردن این مشکل باید تصمیم کشوری گرفته شود که در این راستا ما با امنیت استان صحبت کردیم و پیگیر هستیم.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه