اخبار داغ

هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛

توقف استقلال خوزستان برابر لخویا قطر/ یک امتیاز از حریف پرستاره

توقف استقلال خوزستان برابر لخویا قطر/ یک امتیاز از حریف پرستاره
تیم فوتبال استقلال خوزستان که در دو دیدار ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا دو برد شیرین کسب کرده بود در سومین بازی برابر لخویا قطر به تساوی رضایت داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم های فوتبال استقلال خوزستان و لخویای قطر از ساعت ۱۷ امروز سه شنبه در چارچوب هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک به یک خاتمه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این بازی که در ورزشگاه غدیر اهواز و در حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد، حسن بیت سعید (۷ - پنالتی) برای استقلال خوزستان گلزنی کرد و اسماعیل محمد (۱۱) گل تساوی را برای لخویا به ثمر رساند.

,

نیمه اول دو تیم فوتبال زیبا و پراتفاقی را به نمایش گذاشتند که حاصل آن ایجاد موقعیت های پرتعداد روی دروازه ها بود. در این بین استقلال خوزستان نمایش بهتری داشت و بارها تیم پرمهره لخویا را تحت فشار قرار داد اما نتوانست از این موقعیت ها برای رسیدن به گل برتری استفاده کند.

,

نیمه دوم اما کیفیت بازی با افتی محسوس مواجه شد و موقعیت جدی را از سوی دو تیم شاهد نبودیم. در پانزده دقیقه پایانی سیروس پورموسوی سعی کرد با تغییراتی که در تیمش ایجاد می کند به گل برتری دست پیدا کند اما با وجود داشتن چند فرصت خود در نهایت این بازی با تساوی به پایان رسید.

,

در دقیقه ۹۰ این دیدار محمد عبدالله مدافع تیم لخویا با دریافت دومین کارت زرد از زمین اخراج شد.

,

استقلال خوزستان با این تساوی ۷ امتیازی شد و شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد. شاگردان پورموسوی فعلا با ۷ امتیاز صدرنشین هستند. لخویا هم ۵ امتیازی است.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه