اخبار داغ

یادواره شهدای خیابان شهیدمحمودی شهیدان «کاظم سواری» و«عبدالله ساری» برگزار شد

یادواره شهدای خیابان شهیدمحمودی شهیدان «کاظم سواری» و«عبدالله ساری» برگزار شد
یادواره شهدای خیابان محمودی شهیدان کاظم سواری و عبدالله ساری با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شهید پرور در حسینیه حاج فرحان ساری کوی مشروطه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سوسنگرد نیوز : یادواره شهدای خیابان محمودی شهیدان کاظم سواری و عبدالله ساری با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شهید پرور در حسینیه حاج فرحان ساری کوی مشروطه  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوسنگرد نیوز : یادواره شهدای خیابان محمودی شهیدان کاظم سواری و عبدالله ساری با حضور باشکوه مردم ولایتمدار و شهید پرور در حسینیه حاج فرحان ساری کوی مشروطه  برگزار شد., سوسنگرد نیوز ,

سرهنگ فیصل طرفی در این یادواره با اشاره به نقش مردم دشت آزادگان در مقابله با تهاجم فرهنگی گفت : حیف است که شما برید بیرون و  ارزش دشت آزادگان را می ، مردمان فهیم  و ولایت مدار افتخار ظهور اسلام شیعی را شما دارید .

,

وی افزود : این برگ زرین در دست تک تک شماهاست ، حیف است که  یکی از آن طرف مرزها بیایید ، که خیلی از مسائل شیعی و اسلامی را نمیداند و بیاید و با ما حرف بزند و از شهر و منطقه  و روستاهای ما بگوید .

,

سرهنگ طرفی در ادامه اضافه کرد : مردم عزیز و خانواده ها و همکاران  ... یک نفر از این اشخاص برای ما و منطقه ما (سوسنگرد و هویزه و بستان و رفیع و ...) سم است.

,

سرهنگ فیصل طرفی تصریح کرد :  افتخار ما  علی و زهرا است،  درست نیست که اجازه دهیم یک عده بخاطر پول بیاییند و شهر و سرزمین ما را خدشه دار بکنند، فرماندار،  سپاه ، امام جمعه، مساجد ...همه در قبال این حرکت مسئول هستند .

,

سرهنگ طرفی  با اشاره به آرامش منطقه را مرهون رشادت های شهدا در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود : باید افتخار بکنیم به شهیدال ابراهیم و بچه های شهید آل ابراهیم ,که با هزاران سختی و دست خالی و گمنامانه  از این خاک دفاع کردند، یا شهید طعمه پور این منطقه که اینقدر بزرگ مرد بود . هیچ جای ایران چنین فرزندان  دلیری وجود ندارد . پس ما باید به این شهدا و این فرزندان و دلیر مردان افتخار کنیم و فرزندان امروزی باید اینگونه از خاک و منطقه و آبروی شهر خود حفظ کنند و نگذارند اشخاصی از آن طرف مرزها بیایید و آبروی شهر را با حرفهایی ناخوش  از بین ببرد.پس وظیفه شما جوانان و نوجوانان چه می باشد .

,

طرفی در ادامه گفت : رمز موفقیت شما همین دور هم نشستن ها و این جلسات است و یاد و خاطره شهدا را مرور کردن ، اینها  کار ساز است و چشم دشمن را کور می کند ، این نشست ها دوستان را شاد می کند و دشمنان را ناراحت. شک ندارم که در این نشست ها شهیدان  هم بین شما حضور دارند,شهیدانی همچون شهید عبدالله و شهید کاظم و ...  ما برای دفاع از حرم تنها 20 نفر خواستیم که اکنون 20 هزار نفر ثبت نامی داریم و این از افتخارات بزرگ ماست و اینها دشمن شکن است و دشمن با دیدن این نیرو نابود می شود .

,

سردار یونس شریفی ضمن تشکر از خانواده شهدا و طوایف گفت: از خانواده شهدا و طوایف که در مساجد و حسینیه ها بزرگ شده اند و اسم و رسم آنها شهادت و دفاع از حریم  تشیع است ، تقدیر و تشکر می کنم.

,

وی افزود : به دو دلیل باید یادواره شهدا را برگزار بکنیم،  بخاطر تاثیر بسزایی که در حفظ نظام و اسلام و تشیع و مملکت از خود نشان دادند.

,

سردار شریفی بیان کرد : در ارزیابی جامعه شناسان طبقات و صنوف مختلف را بر اساس وظایف خود تقسیم بندی کردند که امام علی (ع) همین طبقات را به میزان حفظ دین و مکتب بستگی داده و اولین طبقه را  اختصاص به مجاهدان و و ایثار گران و ...داده است.

,

سردار یونس شریفی افزود : اشخاصی که امروزه ظهور کردند و میخواهند سوسنگرد را خفاجیه کنند راه  بسیار نادرستی را در پیش گرفته اند،  مگر میخواهید سوسنگرد را مانند زمان جنگ 8 سال مقدس به خاک و خون بکشانند و با کشتن پیر و جوان و بچه های کوچک و زن حامله ...سوسنگرد را خفاجیه کنید .

,

شریفی در پایان گفت : سوسنگرد جای توطئه نیست و این اشخاصی که به توطئه افکنی افتاده اند ، راه خود را در جای دیگر ادامه دهند و به ما سوسنگرد و سوسنگردی ها هیچ مربوط نیست .

,

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

 

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه