اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان:

راهیان نور بستر مناسبی برای نشر فرهنگ دین و اسلام است

راهیان نور بستر مناسبی برای نشر فرهنگ دین و اسلام است
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان با بیان اینکه راهیان نور و زیارت اماکن دفاع مقدس یک کار عظیم فرهنگی است، گفت: راهیان نور بستر مناسبی برای نشر فرهنگ دین و اسلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید رضا مصطفوی در گفت و گو با مهرزنجان، افزود: راهیان نور و زیارت اماکن دفاع مقدس یک کار عظیم فرهنگی است که در طول سال اتفاق می افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرزنجان,

وی با بیان اینکه دانش آموزان، دانشجویان و عموم مردم در این اردو ها شرکت می کنند، تصریح کرد: در ایام عید زائران زیادی به راهیان نور مشرف می شوند.

,

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان ضمن تاکید بر اینکه تحول درونی در وجود افراد، مخصوصا جوانان اتفاق می افتد، گفت: روحانیت در اردوهای راهیان نور به کارهای فرهنگی می پردازتد.

,

وی با اشاه به اینکه روحانیت در دفاع مقدس به کارهای فرهنگی پرداخته و به نوعی موتور محرک عملیات ها بودند، تصریح کرد: روحانیت در قالب تبلیغ، بیان احکام و هم در قالب مسئولیت هایی که بر عهده آنها گذاشته شده بود عهده دار بودند.

,

حجت الاسلام مصطفی با بیان اینکه در کنار کارهای دیگر ماموریت اصلی روحانیت تبلبغ بود، افزود: در حال حاضر هم، روحانیون اعزامی به مناطق راهیان نور همان ماموریت اصلی خود را انجام می دهند و همراه با کاراوان ها در مناطق حضور پیدا می کنند.

,

وی با اشاره به اعزام همه ساله روحانیون مبلغ توسط سازمان بسیج طلاب و روحانیون به اردوهای راهیان نور، تاکید کرد: راهیان نور زمینه و بستر مناسبی برای نشر فرهنگ دین و اسلام است.

,

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان زنجان ضمن اشاره به اینکه زمینه برای انجام کارهای فرهنگی در راهیان نور آماده است، گفت: فلذا روحانیت همراه کاروان ها در اول سال اعزام می شوند.

,

 وی با اشاره به حضور مبلغین برادر و خواهر در اردو های راهیان نور افزود: ماموریت اصلی در اردوهای راهیان نور تبلیغ و ارشاد است و روحانیون اعزامی در مسیر رفت و برگشت، هم در یادمان ها و هم در اردوگاه وظایف خود را انجام می دهند و نقش بسیار مهمی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه