اخبار داغ

آغاز عملیات لکه گیری و آسفالت خیابانهای شهر گیوی

آغاز عملیات لکه گیری و آسفالت خیابانهای شهر گیوی
عضو شورای شهر گیوی با اشاره به آغاز عملیات لکه گیری وآسفالت خیابانها و معابر سطح شهر گفت: در آستانه سال نو و برای رفاه اهالی و مسافران عملیات آسفات و لکه گیری خیابان های اصلی و معابر شهر گیوی آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، سید جواد مدنی با بیان این خبر اظهار کرد: یکی از برنامه های شورای شهر گیوی و شهرداری در راستای آماده سازی سطح شهر جهت استقبال از مسافران نوروزی بحث آماه سازی شهر و همچنین آسفالت و لگه گیری های معابر سطح شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی افزود: امسال شاهد بارش های مکرر برف در سطح شهر بودیم و چون برای عملیات برف روبی و جلو گیری از یخبندان معابر شاهد نمک پاشی های مستمر برای تردد بهتر رانندگان در سطح جاده بودیم، همین امر باعث تخریب بخشی از آسفالتهای خیابانهای سطح شهر شده است.

,

عضور شورای شهر گیوی ادامه داد: در همین راستا، در آستانه سال نو و برای رفاه حال اهالی و مسافران عملیات آسفات و لکه گیری خیابان های اصلی و معابر شهر گیوی آغاز شده است.

,

سید مدنی در بخش دیگری از سخنان خود به آماده سازی شهر گیوی در خصوص استقبال متفاوت از میهمانان نوروزی اشاره کرد و گفت: زیباسازی معابر، بهسازی فضای سبز، شستو شوی پیاده روها و بلوار و ... از جمله تمهیدات اتخاذ شده در خصوص آماده سازی شهر گیوی برای استقبال از میهمانان نوروزی است.

,

وی اضافه کرد: امیدواریم با بهسازی و زیباسازی معابر اصلی سطح شهر در آستانه سال نو بتوانیم زمینه رضایتمندی شهروندان و مسافران نوروزی را فراهم کنیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه