اخبار داغ

صبح امروز صورت گرفت؛

اهدای یک قطعه زمین توسط خیر رشتخواری به آموزش‌وپرورش

اهدای یک قطعه زمین توسط خیر رشتخواری به آموزش‌وپرورش
مدیر آموزش و پرروش شهرستان رشتخوار گفت: خیر نیک‌اندیش رشتخواری یک قطعه زمین به ارزش بیش از 200 میلیون ریال را جهت ساخت نمازخانه و سالن چندمنظوره به آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، محمد قاسم پور مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما از اهداء یک قطعه زمین به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال توسط خیر نیک‌اندیش شهر رشتخوار خبر داد و اظهار داشت: نصر الله نجف پور خیر نیک‌اندیش که از ساکنین شهر رشتخوار است، با اهدای یک قطعه زمین ۱۵۰ متری به جمع خیرین آموزش‌وپرورش شهرستان رشتخوار پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز, چهل, نیوز, محمد قاسم, آموزش‌وپرورش, رشتخوار, یک, ۲۰۰, میلیون, نیک‌اندیش, رشتخوار, نیک‌اندیش, رشتخوار, یک, ۱۵۰, آموزش‌وپرورش, رشتخوار, .,

 

,

قاسم پور با اشاره به اینکه اهدای این قطعه زمین از سوی این خیر در جهت ساخت نمازخانه، و سالن چندمنظوره صورت گرفته است، افزود: این خیر نیک‌اندیش  رشتخواری،  هدف از این اقدام  خداپسندانه و ماندگار خود را علاقه ویژه‌اش به دانش آموزان و اهمیت تعلیم و تربیت این قشر سرنوشت‌ساز در سطح این شهرستان عنوان کرده است.

, نیک‌اندیش, رشتخواری, ویژه‌اش, سرنوشت‌ساز, .,

 

,

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان در ادامه ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه و معنوی، افزود: زمین اهداشده توسط این خیر در اطراف مدرسه راهنمایی شهید آبافت شهر رشتخوار است، که در آینده نزدیک به مکان جهت نمازخانه دانش آموزان، و سالن چندمنظوره تبدیل خواهد شد.

, آموزش‌وپرورش, اهداشده, آبافت, رشتخوار, و سالن, .,

 

,

قاسم پوردر ادامه عمل این خیر را یک صدقه جاریه و توفیق خدایی دانست و به خاطر فکر و ایده ناب و توجه ویژه  به آموزش‌وپرورش به‌عنوان یک نهاد آینده‌ساز و بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت، ازاین خیر قدردانی کرد.

, پوردر, یک, به خاطر, آموزش‌وپرورش, به‌عنوان, یک, نهاد, آینده‌ساز, بزرگترین, ازاین, .,

 

,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه