اخبار داغ

بی توجهی برخی از مسئولین به محرومیت زدایی دلیل اصلی محرومیت استان است

بی توجهی برخی از مسئولین به محرومیت زدایی دلیل اصلی محرومیت استان است
با توجه به محرومیت استان خوزستان و بی توجهی برخی از مسئولین استان که خود را تافته جدابافته از مردم میدانند،قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با سازماندهی ۹۰۰۰نفر نیروی غیربومی از سراسر کشور در استان و حمایت و سازماندهی بیش از ۶۰۰۰نفر جهادگر بومی در استان به مبارزه با محرومیت و زدودن فقر از پیکره این استان محروم اما غنی از منابع و انسانهای خالص پرداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل گروه اجتماعی "موج چهارم"،قرارگاه جهادی امام رضا(ع) یکی ازقرارگاه های جهادی درخوزستان میباشدکه خدمات زیادی درمناطق محروم داشته است، اما باتوجه به عدم همکاری بعضی ازمسولان استان که خود را تافته جدابافته از مردم میداننداقدام به صدوربیانیه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم, ،,

متن کامل بیانیه

, متن کامل بیانیه, متن کامل بیانیه,

بسمه تعالی

, بسمه تعالی,

 

,

قرارگاه امام رضا (ع) در چهار محور اهواز،حاشیه اهواز،حمیدیه،هویزه،سوسنگرد،خرمشهر،آبادان،شادگان،ماهشهر و سربندر،و محور ایذه،باغملک،اندیکا فعالیت خود را در زمینه های بهداشتی،عمرانی و فرهنگی شروع کرده است و به حول قوه الهی تا رفع محرومیت نهایی و بی پروا از موانع و مشکلات پیش رو به سرعت به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

,

بخش عظیمی از این گروهها که در محور خرمشهر و آبادان،ماهشهر و سربندر مستقر شده اند که مساله تاسف بار همراهی نکردن بعضی مسئولین در خرمشهر با این حرکت عظیم جهادی است و مطمئن باشید روحیه مبارزه و جهادی طوفانها را در هم شکسته است چه برسد به کارشکنی برخی مسئول بی مسئولیت.

,

اما تاسف عمیق آنجاست که که اداره آموزش و پرورش که خود باید رکن اصلی در مسائل فرهنگی و تربیتی باشد در خرمشهر دریغ از هیچگونه همکاری و حمایت که کوچکترین آن تهیه مدارس برای اسکان جهادگران است که متاسفانه هیچ گونه همکاری نشده است .نبودن روحیه تلاش و مبارزه در مسئولین این نهاد در خرمشهر منتج به جدا شدن از گروه عظیم مردم محروم و پیوند با لیبرالیسم است که این هم جای تاسف است.

,

اما در پایان از  سپاه پاسداران مردمی خرمشهر و شهرداری خرمشهر که نهایت همکاری را با جهادگران داشته اند تقدیر و تشکر داریم و سپاسگزاریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه