اخبار داغ

با برگزاری اختتامیه جشنواره سرزمین نور/

هنرمند دهلرانی بر فراز افتخار

هنرمند دهلرانی بر فراز افتخار
هنرمند دهلرانی توانست در جشنواره ملی سرزمین نور با دو تقدیر افتخار آفرینی کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نسیم دهلران؛"حیدر رضایی"، هنرمند تئاتر خیابانی دهلران توانست در دو بخش  نمایشنامه نویسی و فیلمنامه نویسی در جشنواره ملی سرزمین نور مورد تقدیر رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم دهلران,
سردار غلام حسین غیب پرور- رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور- و سردار فضلی از این هنرمند دهلرانی به عنوان برگزیده جشنواره ملی سرزمین نور با اهدای لوح و تندیس جشنواره قدردانی کردند.
,
سردار فضلی از این هنرمند دهلرانی بعنوان (امین هنرمندان) یاد کرد و از کارهای ارزشمند دفاع مقدس هنرمندان برجسته دهلران تقدیر کرد.
,
حیدر رضایی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: استارت این جشنواره مهر ماه هر سال انجام می شود و طی یک برنامه زمانبندی مشخص پنج ماهه آثار ارائه شده با حضور داوران برتر و شاخص و حرفه ای کشور بررسی می شود.
,
اختتامیه این جشنواره نیز 20 اسفند یعنی روز ملی راهیان نور برگزار می شود که امسال این آیین در اردوگاه شهید باکری خرمشهر انجام شد.
,
این هنرمند برجسته دهلرانی افزود: در این جشنواره از بین 412 اثر درزمینهٔ نمایش نامه نویسی و 261 اثر فیلم نامه نویسی ارائه شده بود که من به عنوان برگزیده هر دو بخش انتخاب شدم.
,
برگزیده در جشنواره های بین المللی تئاتر فجر، تئاتر مریوان، جشنواره فتح خرمشهر و جشنواره ملی تئاتر بسیج کشور در کارنامه این هنرمند دهلرانی وجود دارد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه