اخبار داغ

اجلاس عمومی مجمع بسیج استان لرستان برگزار شد+ تصاویر

اجلاس عمومی مجمع بسیج استان لرستان برگزار شد+ تصاویر
اجلاس عمومی مجمع بسیج استان لرستان با حضور دبیر تشخیص مصلحت نظام در خرم آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ اجلاس عمومی مجمع بسیج استان لرستان با حضور محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام  در سالن جهاد کشاورزی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

در این اجلاس جمعی از مسئولین استانی و روحانیون استان و همچنین  بانوان  شاغل در این اجلاس حضور داشتند.

,

محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام در این اجلاس گفت: کشور نیازمند لبیک گویی به رهبری است .

,

وی گفت: لشکر 57 سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بارها دل امام  را شاد کردند و دل به دریای سختی ها دادند لذا بعد از عملیات کربلای 4 که رزمندگان مایوس شده بودند؛  تیپ57  استان بود که با بازگشایی  یک معبر راه ورودی به بصره را باز کردند  و سبب پیروزی  در این عملیات شدند .

,

رضایی افزود: در حال  حاضر قدرت نظامی کشور تا جایی پیش رفته است که فرماندهان ما در دریای  مدیترانه حضور دارند  و به سوریه و عراق مشورت می دهند.

,

وی در بخشی از سخنرانی خود به  بخشی از زندگی مردم پرداختند و تصریح کردند: در معیشت، اقتصاد، خودرو ملی، کشاورزی و صنعت الان عقب‌افتادگی‌هایی وجود دارد، در صورتی که ما در صحنه صدور انقلاب عرصه‌های را فتح کردیم و  در حال پیشروی هستیم و در  اینجاست که در نقطه مقابل انقلاب مقاومت می‌شود،  و لذا ما باید اینجا را فتح کنیم  و جاهای فتح شده را نباید متوقف شود و باید رو به جلو قدم برداریم . 

,

رضایی یاد آور شد: اگر می خواهیم به انقلاب و رهبر انقلاب وقرآن لبیک بگوییم باید نگاه کنیم که مسئولیت‌هایی که بر دوش نظام است کجاقرار گرفته است و در همان مسئولیت‌ها ادای دین کنیم  و تکلیف خود را انجام دهیم.

,

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتصاد بدون ورود مردم و بدون ارزش‌های انقلاب که درست نمی‌شود و ما با اقتصاد دولتی که به‌جایی نمی‌رسیم همانطوری که که لشکرهای دولتی در جنگ نمی‌توانند کاری را پیش ببرند  واین  لشکرهای مردمی و بسیجی هستند که  می‌توانند کار کنند و اقتصادی که مردمی حضور دارند ارزش می شود و اقتصاد مردمی است که جامعه را متحول کند.

,

رضایی خاطر نشان کرد: امروز  وظیفه جهادی ما این است  آمریکا ی که دل به تحریم ایران بسته است را  ناامید کنیم و روزی می رسد  که آمریکایی‌ها بگویند ما اشتباه کردیم و نباید سراغ تحریم ایران می‌رفتیم  و آن روز آزادی خرمشهر دیگری خواهد بود  مشکل ما این است که ، مشکلات را می‌بینیم اما عامل این مشکل ها و گرفتاری ها را نمی‌بینیم.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, , ,

, ,

, ,

, ,

, ,

عکس و متن : کبری دریکوند

,

انتهای پیام/د

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه