اخبار داغ

بررسی عملکرد کانال‌های تلگرامی حامیان دولت و اصلاح طلبان

از توهین تا انتشار مطالب زرد و مستهجن/ چرا اپوزیسیون از مسدود شدن این کانال‌ها اظهار نگرانی می‌کند؟+ تصاویر

از توهین تا انتشار مطالب زرد و مستهجن/ چرا اپوزیسیون از مسدود شدن این کانال‌ها اظهار نگرانی می‌کند؟+ تصاویر
بعد از مسدود شدن برخی کانال هایی که به انتشار مطالب زرد و موهن دست زده‌اند ضد انقلاب و اپوزیسیون به دفاع تمام قد از آنها برآمده و حتی مسدود شدن آنها را به پای منتقدان دولت نوشته‌اند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیرو انتشار اخباری در دانا با عنوان در کانال تلگرامی حامیان دولت یازدهم چه می گذرد؟ برخی از کانال های ضد نظام و ضد انقلاب مدعی شدند این کانال ها به بهانه‌های واهی مسدود شده و یا حذف شده‌اند اما انتشار برخی از پست ها دلیل اصلی مسدود شدن این کانال هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, در کانال تلگرامی حامیان دولت یازدهم چه می گذرد؟ , در کانال تلگرامی حامیان دولت یازدهم چه می گذرد؟ ,

 

,

این کانال ها که در ابتدا با عناوینی مانند کانال های اصلاح طلبان نیوز، اصلاحات نیوز، مجمع اصلاح طلبان و حامیان دولت فعالیت می کردند اگرچه سعی می کردند از دولت و یا اصلاح طلبان حمایت کنند اما در ادامه به بهانه افزایش تعداد اعضا و یا حتی انتقاد از مخالفان دولت، اقدام به انتشار برخی از اخبار و پست های غیراخلاقی و مذموم کردند.

,

 

,

توهین به روحانیت، انتساب اخبار دروغ به مسئولان، توهین به مقام معظم رهبری و امام خمینی، نفی و تحقیر اعتقادات دینی، انتشار ادعاهایی درباره نظام جمهوری اسلامی ایران که حتی مجامع ضدانقلاب هم مدعی آن نشده اند تنها برخی از اقدامات این کانال های در ظاهر حامی دولت و اصلاح‌طلبان بود.

,

 

,

برخی از این پست ها به حدی شرم آور و زننده است که قابلیت انتشار در هیچ رسانه‌ای را ندارند اما حقیقت اصلی این بود که این کانال ها حتی در مقاطعی اقدام به تخریب دولت و اصلاح طلبان نیز کردند این در حالی بود که در ابتدا خود را هوادرا دولت و اصلاح طلبان معرفی می کردند.

,

 

,

گرایش به انتشار مطالب زرد و یا مستهجن در این کانال ها به صورت جدی دیده می شد تا جایی که در برخی موارد همراه با فیلم و یا عکس هایی گنگ شبهات اساسی درباره ارکان نظام منتشر می کردند که البته هیچ کدام از این شبهات و تهمت ها تا کنون ثابت نشده است.

,

 

,

اگر امروز شاهد برخورد با برخی از گردانندگان این کانال ها هستیم به راستی مهمترین عامل برخورد با این افراد عملکرد ها و محتواهای نامناسبی است که در کانال های خود منتشر کرده اند.

,

 

,

این افراد که در مجامع عمومی مانند نمایشگاه ها به صورت علنی حضور داشته و حتی تبلیغات گسترده ای هم داشته اند در کانال های خود نه تنها خطوط قرمز نظام را رعایت نکرده بلکه گام را فراتر نهاده و اقدام به توهین و تبلیغ علیه نظام کرده اند.

,


بعد از مسدود شدن برخی کانال هایی که به انتشار چنین مطالبی دست زده‌اند ضدانقلاب و اپوزیسیون به دفاع تمام قد از آنها برآمده و حتی این موضوع را به پای انتقاد از دولت نوشته‌اند.

,
,

 

,

, ,

, ,


, ,
, ,

, ,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه