اخبار داغ

فرمانده سپاه بشرویه خبرداد:

اعزام دو کاروان راهیان نور و 80 دستگاه خودرو شخصی شهرستان بشرویه به کربلای ایران

اعزام دو کاروان راهیان نور و 80 دستگاه خودرو شخصی شهرستان بشرویه به کربلای ایران
فرمانده سپاه بشرویه بیان کرد: در این اعزام تعداد 2 دستگاه اتوبوس شهرستان بشرویه و تعداد 80 نفر به راهیان نور مشرف شدند و همچنین تعداد 80 نفر با خودرو شخصی خود عازم میشوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پیام بشرویه، کاروان های راهیان  نور شهرستان بشرویه با بدرقه امام جمعه، فرمانده سپاه بشرویه و جمعی از مسئولان راهی کربلای ایران شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پیام بشرویه، کاروان های راهیان  نور شهرستان بشرویه با بدرقه امام جمعه، فرمانده سپاه بشرویه و جمعی از مسئولان راهی کربلای ایران شدند., پیام بشرویه،,

 

,

"سرگرد علی خبازی" در مراسم بدرقه زائران کربلای ایران شهرستان بشرویه که در حسینیه شهدای این شهرستان و با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان برگزار شد با تاکید بر بهره گیری معنوی از این سفر بیان کرد: حضور در مناطق عملیاتی با ارزش ترین فرصت برای بهره‌ مندی معنوی از کرامات شهدا و رزمندگان است ، چرا که آنان با آگاهی و بصیرت کافی قدم در راه مبارزه گذاشته و به ضیافت الهی نائل آمدند.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بشرویه همچنین با اشاره به نقش تاثیر گذار راهیان نور در نشر فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: به منظور اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب هر ساله در ماه های اسفند و فرودین زائرین کربلای ایران به منطقه عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

,

 

,

, ,

وی افزود: سفر به سرزمین نور موجب می شود تا نسل قدیم و جدید انقلاب اسلامی پیوند عمیقی با فرهنگ شهادت و آرمان های مقدس شهدا و امام شهدا ببندند.

,

 

,

خبازی با  اشاره به استقبال مردم شهرستان بشرویه از اعزام به مناطق جنگی و کربلای ایران خاطر نشان کرد:  در این اعزام تعداد 2 دستگاه اتوبوس شهرستان بشرویه و تعداد 80 نفر به راهیان نور مشرف می شوندو همچنین تعداد 80 نفر با خودرو شخصی خود عازم میشوند.

,

, ,

فرمانده سپاه بشرویه  افزود: در این سفر  5 روزه معنوی، زائران لحاظ پایانی سال را در سرزمین نور و معرفت خواهد بود و از فیوضات آن بهره مند می شوند همچنین به همراه هر کاروان روحانی، راوی و عوامل اجرایی نیز اعزام می گردد.

,

 

,

 

,

وی از ارائه تسهیلات ویژه و 3 روز اقامت رایگان به کاروان های شخصی خبر داد و گفت: در طرح سفر خودروهای شخصی به کربلای ایران، متقاضیانی که تمایل دارند با وسیله شخصی خود به این سفر عزیمت کنند می توانند با مراجعه به سپاه پاسداران و تکمیل فرم های مربوطه از امکانات موجود از جمله اسکان و تغذیه به مدت 3 روز در مناطق جنوب کشور بهره مند شوند.

,

 

,

 

,

خبازی افزود: اعزام کاروان های اردوی راهیان نور شخصی از 25 استفند تا 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه