اخبار داغ

پس از گذشت 5سال؛

ساختمان دادگستری فریمان افتتاح شد

ساختمان دادگستری فریمان افتتاح شد
مدیرکل دادگستری استان خراسان رضوی در مراسم افتتاح ساختمان دادگستری فریمان از طولانی شدن احداث این پروژه اظهار گلایه و شرمندگی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرفریمان، ساختمان جدید دادگستری فریمان که عملیات اجرایی آن از سال90 در فریمان آغاز شده بود، شب گذشته با حضور مدیرکل دادگستری استان خراسان رضوی، فرماندار و تنی چند از مسئولان ادارات فریمان افتتاح شد.




رییس دادگستری استان خراسان رضوی با گلایه از طولانی‌شدن زمان احداث این پروژه اظهارکرد:مشابه همین کار در 8 تا 9 ماه انجام‌شده است.




حجت الاسلام علی مظفری خاطرنشان کرد: با وجود این‌که اعتبار پروژه تصویب و تحویل‌شد، اما به خاطر سوءمدیریت بعد از 5 سال با شرمندگی امروز افتتاح شد؛ لذا اگر مدیران و مسئولان احساس مسئولیت بکنند، این قبیل مشکلات پیش نمی‌آید.



در ابتدای مراسم حجت الاسلام آذری، رییس دادگستری فریمان به ارایه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداخت و خاطرنشان کرد: از15 هزار پرونده وارده 16هزار مختومه شده است، یعنی به هزار پرونده نیز از سال گذشته رسیدگی‌شده است.



شایان ذکر است، این ساختمان آخرین و تنها پرو‍‍‍ژه ملی دادگستری در فریمان بود که در زمینی به مساحت3هزارو 600متر مربع و زیربنای5هزار و 300مترمربع با صرف 6 میلیارد و 100میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه