اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان:

نابینایان و کم‌بینایان استان لرستان توسط تیم تخصصی ویزیت رایگان می شوند

نابینایان و کم‌بینایان استان لرستان توسط تیم تخصصی ویزیت رایگان می شوند
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم تخصصی بسیج جامعه پزشکی لرستان برای ویزیت رایگان نابینایان و کم‌بینایان استان لرستان اعزام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک سرهنگ نبی‌الله شمس بیرانوند؛ مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی لرستان فردا بیست و ششم اسفندماه 95 تیم تخصصی پزشکی برای ارائه خدمات رایگان پزشکی و پیراپزشکی به نابینایان و کم‌بینایان استان اعزام می‌شود.‎

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

 وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از پزشکان متخصص، پزشکان عمومی، دندان‌پزشکان، ماما، پرستار و کار‌شناس آزمایشگاه با وسایل و تجهیزات پرتابل (سیار) پزشکی مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی رایگان  به برخی از مناطق استان اعزام می‌شوند.

,

 مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان اظهار داشت: با توجه به آمار بالای نابینایان و کم بینایان استان و نیاز فراوان بهداشتی ودرمانی این افراد، اعضای بسیج جامعه پزشکی به‌ویژه کادر پزشکی متخصص بر اساس هماهنگی و برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده با هیئت‌مدیره موسسه نابینایان جهت پوشش مشکلات بهداشتی و درمانی در محل موسسه حضور پیدا می‌کنند.

,

 وی با اشاره به ارائه خدمات خداپسندانه به افراد نابینا و کم بینا، بیان کرد: رسالت انقلابی بسیجیان جامعه پزشکی که حضور فداکارانه و مخلصانه  درصحنه‌های انقلاب، جنگ، بحران‌ها و محرومیت‌زدایی زبانزد خاص و عام است و وظیفه خود می‌دانند که در راستای خدمت‌رسانی به افرادی که دچار محدودیت‌های جسمانی و اجتماعی هستند در حد توان کمک کنند.

,

 شمس بیرانوند گفت: روز بیست و ششم اسفندماه 95 جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با شهید زنده سید نور خدا موسوی دیدار می‌کنند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه