اخبار داغ

وصله ناجور شهر کمی مانده تا عید

وصله ناجور شهر کمی مانده تا عید
در حالی که شیراز در آخرین روزهای اسفند در حال آماده‌سازی برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام تعطیلات نوروزی است، یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری مدتی است محل اقامت و مصرف مواد معتادان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، در حالی که شیراز در آخرین روزهای اسفند در حال آماده‌سازی برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام تعطیلات نوروزی است، یکی از مهمترین جاذبه‌های گردشگری مدتی است محل اقامت و مصرف مواد معتادان شده است. شیراز همواره از شهرهای مورد علاقه گردشگران بوده و با افزایش سفرهای نوروزی قطعا پای مسافران به این محلات می‌رسد و دیدن چنین صحنه‌هایی تبلیغ سوء نه تنها علیه شهر که علیه تمام کشور است. کمپین مردمی «پایان کارتن‌خوابی شیراز» که توسط جمعی از معتادانی که سالهاست از ترک آنها میگذرد تشکیل شده و سعی در کمک به این معتادان کارتن‌خواب دارند تا بتوانند با استفاده از ظرفیت‌های مردمی با نهادهای دولتی به بهبود سلامت جامعه کمک کنند. این تصاویر درست در مرکز شهر و اطراف بافت تاریخی و مذهبی شیراز تهیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه