اخبار داغ

فرماندارشهرستان سرایان گفت:

آمادگی دستگاههای اداری شهرستان سرایان برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی

آمادگی دستگاههای اداری شهرستان سرایان برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی
فرماندارشهرستان سرایان درآخرین نشست شورای اداری گفت:تمامی دستگاههای اداری بایدآمادگی کامل را برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی درایام تعطیلات نوروزی راداشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سرایان بیدار، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان سرایان در سال 95 با محوریت انتخابات و ستاد تسهیلات نوروزی برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار، ,

محمدکریمی فرماندار سرایان در این جلسه با توصیه های نوروزی و انتخاباتی  و تقدیر از تلاش یکساله مسولین ،برآمادگی تمامی دستگاههای اداری درارائه خدمات درایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد و  با تبریک سال جدید وروززن گفت شرایط بسیار سختی برکشور و شهرستان سرایان حاکم است ولی با همه این  مشکلات کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

,

 وی افزود: در حوزه راه ها هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و با مشکلاتی در این حوزه مواجه هستیم.

,

  فرماندارسرایان اظهارکرد: قریب به 198 کیلومتر بهسازی و آسفالت مسیرهای روستایی را داشتیم و 335 کیلومتر کل مسیر های ارتباطی شهرستان است که هنوز برای رسیدن به وضعیت مطلوب خیلی فاصله داریم و قریب به 17 میلیارد تومان هزینه شده و 8 میلیارد هم در بحث اجرای باند دوم سرایان هزینه شده است.

,

کریمی گفت: سرایان یکی از شهرستان هایی است در حوزه گازرسانی  از نرم کشوری هم بالاتر است و 75 درصد شهرستان و روستاهایمان از نعمت گاز برخوردار هستند و گاز رسانی اخیرا در روستاهای کریمو و مصعبی و نرم و نوده و دوست آبادداشتیم که بالغ بر هشت میلیارد و 500 میلیون در این حوزه هزینه شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: 836 هزار کیلومتر در حوزه  گاز رسانی خط انتقال در این دولت انجام شده است.

,

به گفته فرماندار سرایان نهمین میلیارد تومان در شهرستان در حوزه کشاورزی و خط انتقال کار شده و برای شهرستان سرایان سقف و محدودیت اعتباری در استفاده از اعتبارات خطوط انتقال آب نیست و همه کشاورزان در این خصوص از فرصت مهیا شده استفاده می کنند.

,

 کریمی از اشتقال بکار25 نفر در مجموعه یهداشت و درمان خبر داد و با اشاره به مجتمع آب رسانی چرمه و نوده افزود: چهار میلیارد تومان تاکنون در این مجتمع هزینه شده است و هفت میلیارد تومان اعتبار برای بقیه روستاهای مسیر نیاز است که امیدواریم با توافقات انجام شده با پیمانکار و عنایت استاندار این پروژه را در اول سال96 شروع و پایان سال 96 شاهد اتمام آن باشیم.

,

 وی گفت: ینا داریم با قول مدیر آب منطقه ای استان بحث مطالعه آب های روان در کویر سه قلعه در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

,

فرماندارسرایان همچنین به یحث انتخابات اشاره کرد و گفت: امید است با هم افزایی و همدلی و استفاده ازظرفیت های اداری شاهد حضور و نمایش حداکثری از وحدت ملی در کشور باشیم.

,

 کریمی در خصوص ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی با توصیه به نخبگان بر استفاده از زمان باقی مانده جهت ثبت نام در انتخابات شوراهای شهرستان بیان کرد: تاکنون 20 نفر در انتخابات شرکت کردند و وضعیت شهرستان در این خصوص خوب نیست و کار ثبت نام را به دقیقه 90 نیندازند.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه