اخبار داغ

رئیس اداره صنعت ومعدن شهرستان سرایان خبرداد:

تعداد6فقره جوازتاسیس برای واحدهای تولیدی کوچک وبزرگ شهرستان سرایان درسال 95صادرشده است

تعداد6فقره جوازتاسیس برای واحدهای تولیدی کوچک وبزرگ شهرستان سرایان درسال 95صادرشده است
رئیس اداره صنعت ومعدن شهرستان سرایان گفت:ازابتدای سال 95تعداد6فقره جوازتاسیس برای 72نفرجهت راه اندازی واحدهای کوچک وبزرگ تولیدی صادرشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رجبی رئیس اداره صنعت معدن سرایان درگفتگوباسرایان بیدار، حرکت برنامه‌های حوزه صنعت, معدن و تجارت این شهرستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تسهیل در امر خدمات رسانی به آحاد مردم می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار، ,

وی افزود: در همین راستا در سال95 تعداد 6 فقره جواز تاسیس واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ با اشتغال 72 نفر صادر شده است.

,

رئیس اداره صنعت ومعدن شهرستان سرایان اظهارکرد: همچنین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید 12 جلسه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار کرده است و مشکلات مالی ، اقتصادی ، مالیاتی و تامین اجتماعی اکثر واحدهای تولیدی مرتفع گردید.

,

رجبی گفت: افتتاح دو واحد تولیدی کارخانه آهک هیدراته و کارخانه بنتونیت در شهرستان در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل صورت گرفت که با ایجاد اشتغال 25 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم این واحدها توانسته در شهرستان اشتغال قابل قبولی ایجاد نمایند.

,

وی از مهمترین برنامه های این اداره برنامه تامین مالی برای تامین سرمایه در گردش واحدهای موجود و تامین سرمایه ثابت به منظور اتمام طرح های صنعتی نیمه تمام ذکر کرد و گفت: تعداد 13 واحد تولیدی با ثبت درخواست تسهیلات در سامانه بهین یاب به ارزش ریالی 54 میلیاردو710میلیون ریال درخواست خود را ثبت نموده و در کارگروه استانی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوب شد که از این تعداد سه واحد تولیدی تسهیلاتی به ارزش ریالی 8میلیاردو590 میلیون ریال پرداخت گردد.

,

رئیس اداره صنعت ومعدن سرایان خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت رفع موانع بنگاه ها ، مالیات و تامین اجتماعی ، تامین نقدینگی بنگاه های صنعتی ، پیگیری مطالبات بنگاه ها و تامین زیر ساخت ها از جمله موضوعات و اقدامات انجام شده در این حوزه است و تکمیل طرح های صنعتی با پیشرفت بالای 60 درصد در سال 95 از دیگر اقدامات این اداره در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بوده و باعث ایجاد اشتغال در شهرستان شده است.

,

رجبی اظهارداشت: تعداد 589 نفر از بافندگان شهرستان به بانک های عامل از محل منابع داخلی جهت دریافت تسهیلات قالی بافی معرفی شدند.

,

به گفته وی این شهرستان با یک نمایندگی اتاق اصناف و 4 اتحادیه حقیقی و 6 اتحادیه مجازی فعالیت می نمایند و تعداد59 فقره پروانه کسب در سال 95 صادر گردیده که از این تعداد 11 پروانه تولیدی،26 پروانه توزیعی و22 پروانه خدماتی و خدمات فنی می باشد.

,

 

,

, , , , , ,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه