اخبار داغ

در روزهای پایانی سال:

اجرای طرح جمع‌آوری معتادان و متکدیان اندیمشک + تصویر

اجرای طرح جمع‌آوری معتادان و متکدیان اندیمشک + تصویر
شهردار اندیمشک از اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان اندیمشک در آستانه ایام نوروز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان : شهردار اندیمشک از اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان اندیمشک در آستانه ایام نوروز خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان :,

محمد رضا پاپی در این خصوص گفت: برخی از این افراد به شهر های خود فرستاده شدند، برخی دیگر توسط بهزیستی به کمپ های ترک اعتیاد و برخی از آنها به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی منتقل شدند.

,

شهردار اندیمشک در ادامه با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد افزایش مصرف مواد مخدر در بین جوانان  هستیم، گفت: مبارزه با مواد مخدر باید به یک فرهنگ اجتماعی تبدیل شود و همه در ریشه کنی آن تلاش کنند.

,

وی افزود: به منظور سالم سازی وپاکسازی مناطق آلوده وجلب رضایت عمومی مردم این طرح وطرح های مشابه همچنان ادامه دارد.

,

این طرح امروز با همکاری شهرداری،بهزیستی ، فرمانداری ،شبکه بهداشت و نیروی انتظامی در اندیمشک اجرا شد.

,

ابتدای اسفند امسال وزیر کشور از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان در ۱۲ استان کشور به صورت پایلوت از بیستم اسفندماه سال جاری تا آخر خرداد ۹۶ خبر داد.

, وزیر کشور از اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان در ۱۲ استان کشور به صورت پایلوت از بیستم اسفندماه سال جاری تا آخر خرداد ۹۶ خبر داد.,

وی ادامه داد: در نظر داریم که بحث درمان، صیانت و توانمندسازی معتادان متجاهر که در جریان این طرح جمع‌آوری شده‌اند را در دستور کار قرار دهیم. بر همین اساس که این ۱۲ استان پایلوت برنامه عملیاتی خود را تا آخر هفته جاری به ما اعلام کنند تا پس از تصویب برنامه و تهیه منابع لازم از بیستم اسفند ماه اجرای آن آغاز شود.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه