اخبار داغ

مدیر کل آمورش و پرورش خراسان رضوی:

امروز موفقیت دانش‌آموزان مستلزم پیمودن مسیر شهدا است

امروز موفقیت دانش‌آموزان مستلزم پیمودن مسیر شهدا است
مدیر کل آمورش و پرورش خراسان رضوی گفت: امروز آموزش و پرورش برای نشان دادن بهترین الگوهای انسانی راهی جز پیمودن مسیر شهدا ندارد و چه راهکاری بهتر از شهیدپژوهی، روایتگری و برگزاری یادواره چرا که به سیره و رفتار عملی شهیدانمان نیاز داریم و ضروری است نگاه مجددی به رفتار خود داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح بردسکن، ضمن تبریک پیشاپیش میلاد حضرت فاطمۀ زهرا (ص) و فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: امروز برای اینکه در طریق شهیدان و امام  شهیدان حرکت کنیم به شهدا نیازمندیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن،,

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: امروز آموزش و پرورش برای نشان دادن بهترین الگوهای انسانی راهی جز پیمودن مسیر شهدا ندارد و چه کاری بهتر از شهیدپژوهی و روایت‌گری و برگزاری یادواره‌های شهدا که نیاز امروز است و بر فرزندان ما تأثیرات فراوانی دارد.

,

وی بیان داشت: امروز به سیره و رفتار عملی شهدا نیاز داریم و نیاز است نگاه مجددی به رفتار خود داشته باشیم چرا که رفتار ما و سبک زندگی ما از شهدا فاصله گرفته است.

,

کاظمی با بیان اینکه شهیدان در سخت‌ترین شرایط از نماز اول وقت یادشان نرفت و به این امر مقید بودند گفت: قرآن شهیدان را زنده می‌نامد چون می‌توانند در زندگی مادی ما اثرگذار باشند.

,

وی با تأکید بر اینکه خودمان را با رفتار و سیرۀ شهدا مقایسه کنیم و ببینیم چقدر در مسیر شهدا هستیم افزود: بهترین کار استمداد از شهیدان برای عاقبت بخیری خودمان و فرزندانمان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه