اخبار داغ

مسؤول سازمان اردویی، راهیان نورسپاه ولی الامر قزوین خبر داد؛

ساماندهی خودروهای شخصی در قالب طرح شهیدچگینی/ اعزام 140 خادم الشهدا به جنوب کشور

ساماندهی خودروهای شخصی در قالب طرح شهیدچگینی/ اعزام 140 خادم الشهدا به جنوب کشور
مسئول سازمان اردویی، راهیان نورسپاه ولی الامر قزوین گفت:140 خادم الشهدا از استان قزوین به راهیان نور جنوب اعزام شده اند تا در این ایام به زائرین راهیان نورخدمت رسانی کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ محسن کریمی مسؤول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین در گفتگو با کوله بار گفت:140 خادم الشهدا از استان قزوین به راهیان نور جنوب اعزام شده اند تا در این ایام  به  زائرین راهیان نورخدمت رسانی کنند.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
وی ادامه داد: این خادمین الشهدا توسط سازمان اردویی ،راهیان نور سپاه ولی الامر قزوین پس از طی مراحل مختلف جذب و بکارگیری شده اند.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه صاحب‌الامر‌(عج) ادامه داد: به دلیل استقبال بیش از 1000نفر در طرح خادم الشهدایی وعدم نیاز چنین آماری و با توجه به اینکه فقط 140 نفر نیاز بود متقاضیان به صورت قرعه انتخاب و برحسب تخصص فعالیت خواهند نمود.
,
 
,
کریمی با بیان اینکه این 140خادم الشهد که درزائر سراهای استانی در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز  و زائر سرای صاحب الامر خرمشهر بکارگیری خواهند شد یادآور شد:53 نفر خادم الشهدا دیگر به صورت متمرکز از طریق کمیته مرکزی خادمین  راهیان نوردریادمان های شهدا و مناطق عملیاتی  جنوب فعالیت خواهند کرد.
,
 
,
وی ادامه داد:این نفرات از طریق سایت  کوله بار  با فراخوان عمومی صورت گرفته و با هماهنگی سازمان اردویی راهیان نور  سپاه ولی الامر قزوین ثبت نام کرده اند.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قزوین در پایان  تصریح کرد :در راهیان نور پیش رو با توجه به اسقبال زائرین خانوادگی از طریق خودروهای شخصی جهت حضور در راهیان نور جنوب کشور  علاوه بر برنامه ریزی جهت خدمت رسانی به آن ها  ساماندهی این  زائرین در قالب طرح شهید الیاس چگینی  که طرحی است مشابه ستاد شهید باقری شکل خواهد گرفت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه