اخبار داغ

مسئول اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج)زنجان خبر داد:

آغاز راهیان نور عمومی با اعزام یک کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور

آغاز راهیان نور عمومی با اعزام یک کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور
مرادی گفت یک کاروان از اعزام های عمومی مربوط به اقشار مختلف بسیجی است که شامل می شوند ؛ بسیج فرهنگیان ،بسیج حقوقدانان ،بسیج هنرمندان،بسیج مهندسین و بسیج جامعه پزشکی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ عبد الکریم مرادی مسئول اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از پایان اردوهای راهیان نور دانشجویی این استان خبر داد و در همین زمینه یاد آور شد اعزام های  راهیان نور دانشجویی استان قزوین  از 10 اسفند ماه جاری شروع  و دیروز سه شنبه 24 به اتمام رسیدند.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
مرادی ادامه داد: بیش از 900دانشجو  در این اعزام ها حضور داشتند که  از دانشگاهای مختلف سطح استان بودند.
,
 
,
مسئول اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) یاد آور شد: اعزام های راهیان نور عمومی استان  در 5 مرحله در 22 اسفند شروع شده است  و تا 12 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.
,
وی افزود:سه مرحله این اعزام ها مربوط به برادران و دو مرحله دیگر آن ویژه خواهران است که  اولین کاروان اعزامی در حال بازگشت از مناطق عملیاتی جنوب است.
,
مرادی بیان داشت: یک کاروان از اعزام های عمومی مربوط به اقشار مختلف بسیجی است که شامل می شوند ؛ بسیج فرهنگیان ،بسیج حقوقدانان ،بسیج هنرمندان،بسیج مهندسین و بسیج  جامعه پزشکی .
,
 
,
مسئول اردویی ،راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان با بیان اینکه برنامه های فرهنگی متنوعی دراستان خوزستان برای زائرین  اعزامی راهیان نور  تدارک دیده شده بیان داشت:یکی از این برنامه ها حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در بین زائرین  راهیان نور بود که دراردوگاه شهدای زنجان به خاطره گویی و  تشریح عملیات های صورت گرفته در دوران دفاع مقدس پرداختند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه