اخبار داغ

سردار سلیمانی در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:

محتوا و اثرگذاری راهیان نور باید ملاک رسانه‌ها باشد/چاپ کتاب "تا بهشت" برگرفته از سخنان امام خامنه‌ای در راهیان نور

محتوا و اثرگذاری راهیان نور باید ملاک رسانه‌ها باشد/چاپ کتاب "تا بهشت" برگرفته از سخنان امام خامنه‌ای در راهیان نور
مسئول سازمان اردویی بسیج گفت: کتاب "تابهشت " کتابی است که برگرفته از سخنان رهبرانقلاب در سفرهای رهبرانقلاب به مناطق عملیاتی دفاع مقدس است که 17 اسفند به چاپ رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با موضوع ارایه گزارش استان ها و بررسی راهیان نور عمومی و دانشجویی با حضور سردار سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، برخی مسئولان کمیته قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج،مسئولان اردویی استانها در محل اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز برگزار شد.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
سردار سلیمانی در این جلسه با بیان اینکه راهیان نور در امتداد دفاع مقدس واقع شده است، گفت: عرض خدا قوت داریم به دوستانی که به عنوان زحمت کشان راهیان نور در این جلسه حضور دارند و در ابتدای سخنانم باید به احداث فاز اول یادمان بیت المقدس اشاره کنم، چرا که ساخت این یادمان در اردوگاه شهید حبیب الهی اهواز یک ضرورت داشت و در گذشته شاهد بودیم که راویان دفاع مقدس می توانستند در یادمان های دیگری همچون شلمچه،اروند کنار و... در خصوص این عملیات صحبت کنند اما با تکمیل این یادمان، زائران راهیان نور با حضور در این مکان می توانند از نزدیک با این عملیات غرور آفرین آشنا شوند.
,
 
,
وی ادامه داد:زیرساخت های یادمان بیت المقدس در حال آماده سازی است و امیدوارم که با تکمیل این یادمان، بتوانیم گام موثری در معرفی این عملیات که باعث آزادسازی خرمشهر شد، برداشته باشیم.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج خاطر نشان کرد: از تلاش ها و  زحمات مسئولان راهیان نور استانها برای حفظ نظم در مراسم دیدارنور در 16 اسفندماه تشکر می کنم و همانطور که می دانیم، امام خامنه ای عزیز در آن جلسه معنوی،تاکید ویژه ای بر گردشگری تعالی بخش داشتند.
,
 
,
سردار سلیمانی اضافه کرد:بحمدالله خادم الشهدا همه ساله استقبال زیادی برای حضور در یادمان های دفاع مقدس کرده انند و حجم خادمین در زیارتگاه هایی همچون شلمچه و اروند کنار به بیشترین حد خودش رسیده است و باید تلاش کنیم که به بهترین نحو ممکن تقسیم خادمان را انجام دهیم و برای این خادمان در یادمان ها کار تعریف کنیم.
,
 
,
وی ابراز داشت: متاسفانه در رسانه های کشور، به دنبال آمار و ارقام در خصوص اردوهای راهیان نور هستند، در حالی که کیفیت و اثرگذاری راهیان نور باید ملاک رسانه ها باشد و بتوان با تولید محتوای خوب در سرزمین های نور، آن را رسانه ای کرد.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی بسیج گفت: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان راهیان نور و خادمان شهدا فرمودند که دوران دفاع مقدس از جمله ایام الله و روزهای تاریخ ساز ملت ایران است و به هیچ وجه نباید گذاشت که دفاع مقدس و درس های آن به فراموشی سپرده شود، رهبرمان راهیان نور را عاملی برای جلوگیری از فراموش شدن ارزش‌ها و درس‌های دوران دفاع مقدس خواندند.
,
 
,
سردار سلیمانی افزود: رهبرمان در این دیدار تاکید کردند که دوران دفاع مقدس در واقع مقوله ای حیاتی و همچون نَفَس کشیدن برای ملت ایران بود و اگر این نَفَس کشیده نمی شد، ملت می مُرد؛این را باید زنده نگهداشت و زنده نگه داشتن ارزش ها همین راهیان نور است.
,
 
,
وی افزود: رهبرمان در بخش دیگری فرمودند که این خاطره های دفاع مقدس ثروت است اگر بخواهید ثروت را استفاده کنید باید فناوری اش را بلد باشید. فناوری استفاده از این ثروت، راهیان نور است.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در پایان خاطر نشان کرد: کتاب "تابهشت " کتابی است که برگرفته از سخنان رهبرانقلاب در سفرهای رهبرانقلاب به مناطق عملیاتی دفاع مقدس است که 17 اسفند به چاپ رسیده است و در این کتاب،به سخنان امام خمینی(ره) در خصوص دفاع مقدس هم پرداخته شده است.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه