اخبار داغ

حجت‌الاسلام ماندگاری در پنجمین روز اختتامیه جشنواره سرزمین نور:

موفقیت کشورمان در گرو تابعیت از خط امام(ره) و شهداست

موفقیت کشورمان در گرو تابعیت از خط امام(ره) و شهداست
مسئول موسسه روایت سیره شهدا گفت: موفقیت نظام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در گرو آن است که ملت ما همچنان تابع خط امام(ره) و شهدا باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ حجت‌الاسلام ماندگاری مسئول موسسه روایت سیره شهدا در پنجمین روز از اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور که در سالن شهید جهان آرا اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، گفت:همه میدانیم موفقیت نظام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در گرو آن است که ملت ما همچنان تابع خط امام(ره) و شهدا باشند تا بتوانیم مانند پیروزی انقلاب در سال 57 به پشتیبانی از امام امت برخواسته و در مقابل دشمنان پیروز باشیم.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
 
,
وی افزود: برای پیروزی بر دشمن همه باید بیایند، نه تنها سپاه، بسیج، ارتش و دیگر نهاد ها و سازمانها بلکه هم مردم و این ارگانها باید در کنار هم در صحنه حضور داشته و پشتیبان نظام باشند و به عبارتی باید مصداق این شعار زیبا که" رهسپاریم با ولایت تا شهادت " تحقق پیدا کند.
,
 
,
حجت الاسلام ماندگاری تاکید کرد: هدایت مردم و نصرت دین دو سنت قطعی خداوند است که او از هیچ یک از آنها کوتاه نمی آید. شهداء از خداوند خواستند و واسطه هدایت خلق و نصرت دین خدا شدند، بصورتی که اگر در هر نقطه‌ایی از عالم که هدایت دینی انجام و دین خدا منتشر شود، شهدا در ثواب آن شریک هستند.
,
 
,
وی ادامه داد: خادمان شهدا می‌خواهند به مقام کسی برسند که خادمی او را انجام می‌دهند و خادم می‌تواند به جایگاهی دست یابد که از اهل بیت(ع) باشد، همانگونه که پیامبر اسلام(ص) سلمان فارسی را از اهل بیت (ع) دانست.
,
 
,
مسئول موسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد: خادمان شهدا نیز باید همانند آنان، توفیق عمل به دو سنت قطعی خداوند را طلب کنند در تجارتی پرسود، منافع پایان ناپذیر آخرت را از درگاه خداوند متعال خواستار شوند. شرط اول قدم گذاشتن در این راه، حضور در مسیر شهدا، ایمان به عالم غیب خواهد بود. همچنین خادم شهدا به دنبال مادیّات نیست و تلاش می‌کند تا در پایان برنامه بزرگی همچون راهیان نور، مدالی معنوی به روح بلند او اعطا کنند.
,
 
,
وی گفت: مدیر موسسه روایت سیره شهداء ضمن تبیین تبیین مصداق ایمان به عالم غیب گفت: همانگونه که شهدا در بدترین شرایط با خدا معامله کرده و به مسیر خود ادامه دادند؛ خادمان شهدا نیز باید با انگیزه‌ایی بیشتر، از امتحان سخت مطامع دنیا سربلند بیرون آمده و با خدا معامله کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه