اخبار داغ

تجلیل از همسر شهید "سیاح طاهری" در اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور

تجلیل از همسر شهید "سیاح طاهری" در اختتامیه جشنواره ملی سرزمین نور
در پنجمین روز از اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور، از همسر شهید مدافع حرم سعید سیاح طاهری تجلیل به عمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛  در پنجمین روز از اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور، با حضور سردار سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نورو گردشگری بسیج، حجت الاسلام ماندگاری مسئول موسسه روایت سیره شهدا، حجت الاسلام آبیار معاون موسسه روایت سیره شهدا،حجت الاسلام موسوی امام جمعه خرمشهر و همچنین فرمانده سپاه خرمشهر از  همسر شهید مدافع حرم سعید سیاح طاهری تجلیل به عمل آمد.

,  شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کوله بار, کوله بار, کوله بار,
گفتنی است شهید مدافع حرم سعید سیاح طاهری پس از انقلاب در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور، از جمله غائله ضدانقلاب در کردستان، خط التقاط و فتنه منافقین و بنی‌صدر مشارکتی فعال دانست، با شروع تجاوز دشمن بعثی به میهن عزیزمان به‌همراه پدر و دو برادرش داوطلبانه به دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان در مسئولیت فرماندهی رده‌های مختلف رزمی پرداخت، در طول 8 سال دفاع مقدس مردم عزیزمان، همواره در جبهه‌های مختلف حضور داشت، بارها در عملیات‌های مختلف مجروح گردید و با از دست دادن قسمت زیادی از سلامتی و اهدای یک چشم خود به افتخار جانبازی 70% نائل آمد.
,
 
,
وی پس از دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فرهنگی در ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس کوشید و اقدامات مؤثری را در این راه، از جمله ایجاد موزه دفاع مقدس آبادان و برگزاری یادواره‌های شهدا و عملیات‌های جنگ تحمیلی به انجام رسانید. اشتیاق شدید ایشان به خدمت و شهادت در راه خدا سبب گردید، با مورد تهدید قرار گرفتن حرم اهل‌بیت در سوریه، به صف جهاد بر علیه گروههای تکفیری و ضداسلام در مسئولیت مستشاری بپیوندد. روز چهارشنبه 23 دی ماه پس از سالها صبر و بی‌تابی در پیوستن به همرزمان شهیدش، به شهادت رسید.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه