اخبار داغ

عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی:

ترامپ از اوباما بهتر است!

ترامپ از اوباما بهتر است!
عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اوباما عده‌ای را با ظاهر موجه خود فریب داد اما ترامپ از همان آغاز کارش موضع اصلی خود را مشخص کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدعلی معلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشجوخبر در ارتباط با مطرح شدن واژه آشتی ملی از طرف برخی از سران فتنه اظهار داشت: آشتی ملی طبق فرمایش مقام معظم رهبری عنوان غلط و اشتباهی است. شخصی که این موضوع را مطرح کرد نیز تکذیب کرده و عنوان کرده که کلمه آشتی ملی را رسانه‌ها مطرح کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوخبر, دانشجوخبر,

وی ادامه داد: اگر منظور از آشتی ملی این است که افراد آشوبگر قصد آشتی با ملت را دارند، این حرف درستی است. فتنه‌گران باید از گذشته خود برگردند و اعمال قبلی خود را اصلاح کنند.

,

عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی تصریح کرد: فتنه‌گرانی که قصد آشتی دوباره با ملت را دارند، طبق اصطلاح فقهی باید توبه کنند. آن‌ها باید به طور قلبی از اشتباهاتشان اظهار ندامت و هم‌چنین خسارت‌های وارد شده به کشور و مردم را جبران کنند.

,

حجت‌الاسلام معلی به لزوم پرداخت دیه به خانواده‌های مقتولان فتنه اشاره کرد و یادآور شد: افرادی هم در فتنه حضور داشتند که کشته شدند و کسانی که قصد آشتی دوباره با ملت را دارند، باید دیه این افراد را بدهند و رضایت خانواده‌های آن‌ها را هم جلب کنند.

,

وی در ادامه بیان داشت: اگر این اقدامات را انجام دهند، مطمئن باشید که ملت و حتی مقام معظم رهبری آن‌ها را می‌پذیرند و از آن‌ها استقبال می‌کنند. اگر خطا هم کردند باید اصلاح کنند.

,

عضو شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پایان در ارتباط با اقدامات اخیر و اظهارنظرهای عجیب رئیس جمهور آمریکا گفت: ترامپ شخصی غیرقابل پیش‌بینی است.

,

حجت الاسلام معلی در پایان خاطرنشان کرد: احتمال می‌دهم که ترامپ از اوباما بهتر باشد چرا که دشمنی خود را از همین ابتدا آشکار کرده است. اوباما عده‌ای را با ظاهر موجه خود فریب داد اما ترامپ از همان آغاز کارش موضع اصلی خود را مشخص کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه