اخبار داغ

دانشجوی قهرمان کاراته دانشگاه کردستان:

ورزش مانع درس خواندن نیست

ورزش مانع درس خواندن نیست
شادی شریعتی دانشجوی ترم چهارم رشته آمار دانشگاه کردستان از ورزشکاران فعال و موفق در رشته کاراته می باشد که چندین مقام استانی, کشوری و بین المللی را در کارنامه خود دارد از جمله مقام اول بین المللی کاراته, دو مقام سوم بین الملی, شش مقام قهرمانی کشور و چندین و چند مقام منطقه ای و استانی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،شادی شریعتی دانشجوی ترم چهارم رشته آمار دانشگاه کردستان است از 9 سالگی شروع به انجام تمرینات ورزش کاراته کرده است اما حدود چهارسال است که بصورت حرفه ای این ورزش را دنبال می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش, ،شادی شریعتی دانشجوی ترم چهارم رشته آمار دانشگاه کردستان است از 9 سالگی شروع به انجام تمرینات ورزش کاراته کرده است اما حدود چهارسال است که بصورت حرفه ای این ورزش را دنبال می کند.,

 

,

این دانشجویی دانشگاه کردستان با پشتکار و تلاش فراوان در کنار ورزش حرفه ای کاراته از تحصیل دور نمانده و هم اکنون دانشجوی کارشناسی رشته آمار است البته به گفته خودش قرار است از ترم آینده از امار به تربیت بدنی تغییر رشته دهد.

,

 

,

وی از ورزشکاران فعال و موفق در رشته کاراته می باشد، این بانوی ورزشکار چندین مقام استانی, کشوری و بین المللی را در کارنامه دارد از جمله مقام اول بین المللی کاراته, دو مقام سوم بین الملی, شش مقام قهرمانی کشور و چندین و چند مقام منطقه ای و استانی و ....

,  ....,

 

,

شادی شریعتی این دانشجوی ورزشکار و صاحب مقام دانشگاه کردستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کُرددانش اظهار داشت: سال گذشته مقام سوم مسابقات فدراسیون را کسب کردم و به اردوی تیم ملی دعوت شدم, همچنین در مسابقات منطقه ای دانشجویی تنها مقام طلای کاروان ورزشی دانشگاه کردستان را بدست آوردم و چند روز گذشته عنوان نایب قهرمانی مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که در دامغان برگزار شد را کسب کردم و به اردوی تیم ملی دانشجویان جهت اعزام به مسابقات جهانی دعوت شدم.

,

 

,

از تداخل درس و ورزش میپرسم جواب می دهد: اگر برنامه ریزی درست اتفاق بیفتد همه چیز در جای خود انجام می گیرد،هر دو را دوست دارم و سعی می کنم برای هر دو تلاش کنم, اما واقعیتش این است که در درس خواندن جا ماندم ! بخاطر مسابقات و اردوهایی که وجود دارد نمیتوانم بصورت مداوم در کلاس ها حضور داشته باشم.

,

 

,

این دانشجوی قهرمان دانشگاه کردستان از حمایت مسئولین دانشگاه کردستان تشکر کرد و گفت: مسئولین باید با حمایت و تشویق و بها دادن به قهرمانان, آنها را در سطح بالا حفظ کنند و زمینه و بستر مناسب برای فعالیت هر چه بیشتر ورزشکاران را فراهم کنند.

,

 

,

شادی شریعتی که چندین سال است عضو سوپر لیگ کاراته استان است با بیان اینکه اداره تربیت بدنی استان حمایت های خوبی از ورزشکاران میکند و همیشه هزینه های حضور ورزشکاران در مسابقات مختلف را پرداخت میکند گفت: جا دارد که از مربی پرتلاشم خانم نگار حسینی نهایت تشکر را داشته باشم چرا که با وجود مشکلاتی که هست همیشه یار و یاور من بوده است و از هیچ تلاشی در راستای موفقیت من دریع نکرده است.

,

 

,

از برنامه های آینده این قهرمان دانشگاه کردستان میپرسم می گوید: آرزو و هدف من این است که بتوانم به عنوان یک دختر کُرد در مسابقات آسیایی و جهانی و در نهایت المپیک برای مردم استانم و کشورم افتخارآفرینی کنم و امیدوارم با پشتکاری که دارم و تلاش زیاد بتونم به این هدفم برسم.

,

 

,

وی در پایان از تلاش پدر و مادر خود تشکر کرد و گفت:  در سخت ترین شرایط از من حمایت کرده اند و پا به پای من برای رسیدن به اهدافم تلاش کردند.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه