اخبار داغ

توسط انتشارات آستان قدس رضوی صورت گرفت

اهدای بیش از 15هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی زنجان

اهدای بیش از 15هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی زنجان
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: انتشارات به نشر وابسته به آستان قدس رضوی در راستای حمایت از طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» بیش از 15 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اهدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی نیک‌بخش امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، اظهار کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با انتشارات به‌نشر تعداد 15 هزارو 500 نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اهدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان،,

وی تصریح کرد: در این طرح عموم مردم، سازمانها و ناشران با اهدای کتاب در غنی‌سازی منابع کتابخانه ها مشارکت دارد.

,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان اقدام انتشارات به‌نشر را در اهدای تعداد قابل توجه کتاب، شایسته تقدیر دانست و گفت: چنین اقدامی حاکی از رویکرد فرهنگی آستان قدس رضوی و توجه ویژه به مناطق محروم و کم‌برخوردار است

,

نیک بخش خاطرنشان کرد: کتب اهدایی انتشارات به نشر معادل بیش از یک میلیارد و 40 میلیون ریال بوده است که در تمامی کتابخانه‌های شهری و روستایی استان زنجان توزیع خواهد شد.

,

وی افزود: طرح «اهدای کتاب، اهدای دانایی» با هدف ترویج سنّت حسنه اهدای کتاب، فرهنگ سازی در اهدای کتابهای مفید و بلا استفاده موجود در منازل و ادارات برای استفاده کتابخوانان ، شهروندان و اعضای کتابخانه های عمومی، غنی‌سازی منابع کتابخانه‌ها و ایجاد امکان دسترسی کتابخوانان و علاقمندان به کتاب و منابع خواندنی در اسفندماه سال 1395 در استان زنجان درحال اجرا است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه