اخبار داغ

رئیس انتقال خون بروجرد:

اهدای خون در روزهای پایانی سال و ایام نوروز فراموش نشود

اهدای خون در روزهای پایانی سال و ایام نوروز فراموش نشود
رئیس انتقال خون بروجرد گفت: اهدای خون در روزهای پایانی سال و ایام نوروز فراموش نشود و سازمان انتقال خون دوم فروردین آماده خونگیری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازتاب بروجرد  "غلامرضا حامدی" رئیس انتقال خون بروجرد گفت: انتقال خون بروجرد تا روز شنبه 28 اسفند آماده خونگیری است و سپس تا روز دوم فروردین تعطیل است اما روز دوم فروردین پایگاه انتقال خون آماده خونگیری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , بازتاب بروجرد , بازتاب بروجرد, "غلامرضا حامدی" رئیس انتقال خون بروجرد , گفت: انتقال خون بروجرد تا روز شنبه 28 اسفند آماده خونگیری است و سپس تا روز دوم فروردین تعطیل است اما روز دوم فروردین پایگاه انتقال خون آماده خونگیری است.,

 

,

وی اضافه کرد: برخی از فرآورده خونی تا سه روز بیشتر قابل نگهداری نیستند که نیاز است و توجه به سفر مسافران نوروزی و تصادفات اهدا کنندگان خون در روزهای پایانی سال و نوروز اهدای خون را فراموش نکنند.

,

 

,

به گفته وی بیماران تالاسمی، دیالیزی، و بیمارانی که جراحی کرده اند نیازمند خون هستند و اهدا کنندگان مستمر باید در این ایام حضور بیشتری داشته باشند.

,

 

,

حامدی تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه کمبود خون در بروجرد وجود ندارد و این پایگاه روز شنبه 28 اسفند نیز آماده خونگیری است و دوم فروردین نیز کار خونگیری آغاز می شود.

,

 

,

رئیس انتقال خون بروجرد اضافه کرد: پایگاه شماره یک انتقال خون بروجرد در روز دوم فروردین از ساعت 8 صبح تا 12 آماده خونگیری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه