اخبار داغ

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان:

دست اندرکاران برگزاری انتخابات "بی طرفی" را رعایت کنند

دست اندرکاران برگزاری انتخابات "بی طرفی" را رعایت کنند
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان گفت: هیچ یک از مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات حق ندارند از نامزد مورد نظر خود در جریان انتخابات حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام و المسلمین حسنعلی عربی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان سمنان که در سالن شهدای هفتم تیر دادگستری کل استان برگزار شد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال آینده گفت: همه مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات باید تقوای در امور را رعایت کنند که تقوا در موضوع انتخابات همان اجرای دقیق قانون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

عربی با بیان اینکه هیچ کس نباید خود را از قانون مستثنی بداند تاکید کرد: یکی از اصول مهم برای مجریان انتخابات رعایت اصل بی طرفی است و در روند برگزاری انتخابات هیچ یک از مجریان حق ندارند از نامزد یا نامزدهای مورد نظر خود حمایت کنند و خدای نکرده اصل بی طرفی را زیر پا بگذارند.

,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان ادامه داد: فضای انتخابات یک فضای اجتماعی است و نباید به فضای سیاسی تبدیل شود.

,

وی با یادآوری فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حق الناس بودن رای مردم گفت: مجریان و ناظران انتخابات در هر رده ای باید از برگزاری سالم انتخابات و آرای مردم به طور کامل صیانت کنند.

,

عربی با اشاره به مسئولیت های قانونی مجریان و ناظران انتخابات تصریح کرد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات حتی در مورد صیانت از یک رای نیز باید در پیشگاه خداوند متعال و نیز مردم پاسخگو باشند.

,

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان افزود: وقتی رئیس جمهور با رای 50 درصد آرا به اضافه یک رای مشخص می شود لذا صیانت از یک رای نیز می تواند سرنوشت یک ملت را تعیین کند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید برای مشارکت حداکثری و پرشور آحاد مردم در انتخابات سال آینده تلاش کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه