اخبار داغ

تقدیر از 10 نفر از فعالین کانون های فرهنگی مساجد شهرستان گرمسار

تقدیر از  10 نفر از فعالین کانون های فرهنگی مساجد شهرستان گرمسار
شب گذشته در مراسمی با حضور امام جمعه گرمسار و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان از 10 نفر از فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان گرمسار با هدایایی تجلیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین در این مراسم حجت الا اسلام سید علی مهدی نژاد؛ امام جمعه گرمسار به توجه ویژه به امور و برنامه های فرهنگی و مذهبی در مساجد در جهت تقویت موضوعات کلان در کشور تاکید کردو گفت: مسجد سنگر مهمی برای ترویج مبانی مقدس انقلاب اسلامی است و دشمنان از این سنگر مقدس در هراس هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

امام جمعه گرمسار نقش کانون های فرهنگی مساجد را در ارتقای بخش های مهم فرهنگی و مذهبی اشاه کردو افزود: کانون های فرهنگی می تواند در کنار هیئت امنای مساجد پروژه های مهم برای جذب نوجوانان و وجوانان برای حضور در سنگر مساجد انجام دهند .

,

مهدی نژاد در ادامه به توطئه دشمنان در شکل گیری ضربه زدن به فرهنگ اسلامی اشاره کردو اظهارداشت: دشمنان می خواهند با ترفند های مختلف نوجوانان و وجوانان را از مسجد فاصله دهند و ما باید با اقدامات متقابل این توطئه انها را خنثی کنیم.

,

در ادامه این مراسم افشارنادری، فرماندارشهرستان آرادان به توجه ویژه به برنامه های مساجد در جهت تقویت بنیه فرهنگی و مذهبی کشور تاکید کردو گفت: کانون های مساجد پلی ارتباطی خوبی برای جذب نوجوانان به این بخش های شده اند .

,

فرماندار آرادان در ادامه گفت: نگاه دولت نیز به تقویت مساجد به عنوان سنگری مهم برای تقویت حوزه دینی و فرهنگی کشور است .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه