اخبار داغ

نظر فرمانده انتظامی استان در خصوص پل شهید شاطری سمنان:

شورای ترافیک شهرستان سمنان مسئول حل ترافیک است

شورای ترافیک شهرستان سمنان مسئول حل ترافیک است
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: طرح دومی که برای اصلاح عبور و مرور در پل شهید شاطری سمنان اجرا شده بود را مناسب می دانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات انجام شده طی ماههای اخیر در تقاطع پل شهید شاطری سمنان گفت: این موضوع به شورای ترافیک شهرستان سمنان مرتبط است و این شورا نیز به طور مستقل تصمیم گیری کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه هزینه چندانی برای طرح های اجرا شده آزمایشی در این خصوص صورت نگرفته است اظهار کرد: البته ممکن است مسئولان این شورا وقتی با برخی مقاومت ها مواجه شدند از موضع خود عقب نشینی کرده باشند اما هزینه سرمایه ای چندانی برای اجرای طرح های آزمایشی انجام نشده بود.  

,

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی نقاط مرکزی شهر سمنان گفت: البته بنده از یک سو به عنوان یک شهروند و از سوی دیگر به عنوان یک کارشناس انتظامی معتقدم طرح دومی که برای اصلاح عبور و مرور در این تقاطع اجرا شده بود طرح درستی بوده است چرا که این نقطه از لحاظ ترافیکی وضعیت مناسبی ندارد.

,

قاسمی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح آن بود تا خودروها به اجبار از روی پل عبور کنند اما به هر تقدیر ریاست شورای ترافیک شهر سمنان برعهده فرماندار محترم قرار دارد و تصمیم نهایی با اعضای این شورا است.

,

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: معتقدم در بسیاری از نقاط شهر سمنان دوربرگردان های اضافه ای وجود دارد و باید حذف شود و این موضوع را به عنوان طرح به دوستان پیشنهاد داده ام.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه