اخبار داغ

تعیین اعضای هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر و روستا ی شهرستان گرمسار

تعیین اعضای هیئت اجرایی انتخابات شورای شهر و روستا ی شهرستان گرمسار
صبح امروز در اولین قدم از برگزاری انتخابات اردیبهشت ماه سال 96 اعضای هیئت اجرایی انتخابات بر اساس رای معتمدین شهری گرمسار انتخاب شدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین در این جلسه تعدادی از معتمدین شهرستان بر اساس ستاد انتخابات انتخاب می شوند و از بین آنها 8 نفر به عنوان اعضا اصلی هیئت اجرایی انتخاب می شوند و طبق قانون مدیران اداره های ثبت و احوال و آموزش و پرورش نیز به عنوان اعضای اصلی انتخاب می شوند . همچنین فرماندار گرمسار به عنوان رئیس هیئت اجرایی بر انتخابات شوراهای شهر و روستا انتخاب می شوند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین, .,

در این جلسه داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار انتخابات را رکن مهمی بر وجود و استحکام دموکراسی در کشور ها به خصوص جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی بارز در میان کشور های دنیا در زمینه وجود دموکراسی دانست و گفت: انتخابات نشان اقتدار جمهوری اسلامی است و مردم با حضور خود می تواند استحکام انقلاب و مبانی آن را به اثبات برسانند .

, .,

فرماندار گرمسار بر رعایت بر اصل بی طرفی تمام هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات تاکید کردو افزود: رای مردم حق الناس است و ما مدیران برگزاری انتخابات امانت دار رای مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران هستیم.

, .,

طاهری در ادامه اظهارداشت: مدیران اجرایی انتخابات بر عمل به قانون در بخش های مختلف در اجرای انتخابات باید سعی کنند انتخابات بی حاشیه ای داشته باشند .

, .,

وی ادامه داد: انتخابات امانت الهی است که بفرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی رای مردم ،حق الناس است که وظیفه همه ما صیانت از رای مردم است و مسئولیت ما این است که انتخابات را به نحو احسنت،با درایت و دقت،برگزار نماییم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه