اخبار داغ

فرماندار سرایان:

کاهش تصادفات در راه های روستایی نیازمند توجه بیشتر مسئولین است

کاهش تصادفات در راه های روستایی نیازمند توجه بیشتر مسئولین است
فرماندار سرایان گفت: آمار بالای 70 درصد تصادفات در شهرستان در راه های روستایی است که اعتبارات شهرستانی جوابگوی حل مشکلات در حوزه راه ها نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سرایان بیدار،  در نشست شورای ترافیک که باحضور جانشین پلیس راه و معاونت حمل و نقل جاده ای استان برگزارشد محمدکریمی فرماندار سرایان بر برنامه ریزی تدوین شده  توسط اداره راه و راهنمایی و رانندگی در راستای شناسایی نقاط حادثه خیز تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار،  ,

 

,

 وی افزود: در شهرستان سرایان 335 کیلومتر راه اصلی و فرعی وجود دارد که متاسفانه همه جاده های روستایی  شهرستان استاندارد نیست.

,

 

,

فرماندارسرایان اظهارکرد: جاده اصلی سرایان  مسیر تردد چهار شهرستان  است که از 11 سال قبل شروع شده و از 33 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

,

 

,

 کریمی گفت: آمار بالای 70 درصد تصادفات در شهرستان در راه های روستایی است که اعتبارات شهرستانی جوابگوی حل مشکلات در حوزه راه ها نیست و استان باید انرژی ها را متراکم در بین جاده های بین شهری  متصل به  مرکز استان کند.

,

 

,

 وی خواستار ارتقا جایگاه پلیس راه شهرستان و افزایش تجهیزات و امکانات آن شد و گفت: آمارها تصادفات حاکی بر این است  با همه اقدامات در شورای ترافیک هنوز جای کار وجود دارد و نیازمند است تمام انرژی ها را به سمت کاهش تصادفات سوق دهیم.

,

 

,

نیک مرد، جانشین پلیس راه استان با بیان مسایل ترافیکی گفت: سرایان یکی از وسیع ترین شهرستان های استان است که دارای طول راه های روستایی زیاد است و اکثر تصادفات در راه های روستایی بوقوع پیوسته است .

,

 

,

وی  افزود: افزایش تصادفات در محورهای سرایان ما را بر آن داشت تا ایستگاه ثابت پلیس راه را در سرایان مستقر کنیم  و در راستای افزایش نیرو در ایام نوروزی اقدام شود.

,

 

,

جانشین پلیس راه استان افزود: سرایان استعداد در زمینه احداث باند دوم با توجه به آمار بالای سطح راه به منظور کاهش تصادفات را دارد .

,

 

,

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با بیان نقش موثر مردم در ایجاد امنیت و سلامت سفر گفت: در سطح شهرهای سرایان شاهد کاهش تلفات فوتی در سال گذشته بوده ایم ولی در راه های روستای افزایش تلفات را داشته ایم که امید می رود در مجموعه شهرستان شاهد کاهش تلفات با تعامل و همکاری و همدلی در ایام نوروزی باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/ط

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه