اخبار داغ

فرمانده سپاه استان خوزستان :

۸۰درصد از ۳ هزار پروژه محرومیت زدایی استان توسط سپاه تکمیل شد

۸۰درصد از ۳ هزار پروژه محرومیت زدایی استان توسط سپاه تکمیل شد
سردار شاهوارپور گفت : در تفاهم نامه ای که با کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شده ۶۱۵ واحد توسط سپاه حضرت ولی عصر(عج) ، بسیج و قرارگاه کربلا در سال جاری در دستور کار ساخت است که ۲۰۰ واحد آن تکمیل و تحویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان  در گفتگو با اهوازنوین طی گزارشی از مجموعه اقدامات بسیج و سپاه خوزستان در اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی اظهار داشت :.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهوازنوین ,

رویکرد بسیج در مبحث اقتصاد مقاومتی از سال ها پیش آغاز شده اما پس از تأکیدات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل این اقدامات شکل میدانی تری به خود گرفته است.

,

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به کارگاه های زود بازده افرزود:

, وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به کارگاه های زود بازده افرزود:,

بخش قابل توجهی از تسهیلاتی که توسط بانک مهر پرداخت شده توسط سپاه در اختیار آنها قرار گرفته است.

,

سردار شاهوارپور با بیان اینکه کارگاه های خوبی در سطح استان برپا شده، تصریح کرد: کارگاه های تولیدی متفاوتی در شهرستان ها برپا شده وتلاش می شود هر شهرستان با یک برند و قطب مشخص در بحث اقتصاد مقاومتی فعالیت کند.

,

وی با لزوم قطب بندی تمام تمام شهرستان ها در این خصوص گفت: تولیدات محلی که از دیرباز در منطقه مورد خرید و فروش قرار می گیرند را مبنا قرار داده ایم.

,

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در بخشی دیگر از سخنان خود پیرامون طرح های عمرانی اظهار داشت: ۳هزار پروژه با قرارگاه محرومیت زدایی سپاه آغاز کردیم که ۸۰درصد آن تکمیل و به بهره برداران تحویل داده شده است.

,

وی با اشاره به اینکه مابقی آنها نیز به زودی تکمیل می شوند، خاطر نشان کرد: در تفاهم نامه ای که با کمیته امداد امام خمینی(ره)  منعقد شده ۶۱۵ واحد توسط سپاه حضرت ولی عصر(عج) ، بسیج و قرارگاه کربلا در سال جاری در دستور کار ساخت است.

,

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه ۲۰۰ واحد تحویل داده شده، یادآور شد: با تأمین اعتبار صورت گرفته مابقی نیز در زمان تعیین شده به بهره برداری می رسند.

,

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود نیز به ترویج روحیه جهادی و برگزاری اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: در خوزستان ۲۰۰ گروه جهادی وجود دارد و بیش از ۷هزار نیرو از استان های البرز و تهران درحال حرکت به سمت شهرستان های کارون، حمیدیه، خرمشهر،ایذه، اندیکا و… است.

,

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه بیش از هزار نیروی جهادی نیز از دانشگاه امام صادق(ع) به استان وارد می شوند، گفت: این گروه نیز در منطقه کوت امیر، قلعه چنان و… مشغول به فعالیت هستند و یک گروه جهادی پزشکی نیز به مدت ده روز در استان مستقر خواهند شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه