اخبار داغ

3 مدیر نمونه بجستان معرفی شدند

3 مدیر نمونه بجستان معرفی شدند
فرماندار بجستان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از حسن غفوریان رئیس اداره راه، مرتضی رئیس شهردار بجستان و محمدرضا اکبرنیا مدیر آب و فاضلاب روستایی به‌عنوان مدیران نمونه شهرستان بجستان تقدیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بجستان‌نیوز، حسین ابراهیمی فرماندار بجستان پیش از ظهر امروز در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بجستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن اعلام سه مدیر برتر شهرستان اظهار کرد: حسن غفوریان رئیس اداره راه و ترابری در حوزه روستایی باوجود تمام گرفتاری کارنامه قابل قبولی داشت و به دنبال پیگیرهای و پشتکار، بهترین عملکرد داشته باشد و با همین رویه توانست در پایان سال 40 میلیارد ریال در حوزه روستای کسب اعتبار داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

ابراهیمی، مرتضی رئیسی شهردار بجستان را به‌عنوان دومین مدیر نمونه شهرستان موردتقدیر قرارداد و اذعان کرد: شهرداری‌های یونسی و بجستان باوجود اعتبارت کم نسبتاً عملکرد قابل‌توجهی داشته‌اند، هرچند انتظارات به‌طور کامل برآورده نشده ولی برآیند کار خوب بوده است و از شاخص‌های همچون رعایت حال اجتماع بهره بردند.

, رعایت حال اجتماع,

 

,

فرماندار بجستان محمدرضا اکبرنیا مدیر آبفای روستایی را به‌عنوان سومین مدیر نمونه شهرستان معرفی کرد و گفت: با پیگیرهای اعتبارات استانی و ملی در حوزه روستاها قدم‌هایی خوبی برداشته شد و همچنین در بخش توسعه آب روستایی شاهد رشد بودیم و این خود جای تقدیر دارد.

,

 

,

ابراهیمی ضمن تأکید و توجه به نقاط ضعف مسئولان و اقدام در جهت مرتفع کردن، اذعان کرد: باوجود نمونه شدن نمی‌توان گلایه از برخی نقاط ضعفشان را نادیده گرفت.

,

 

,

فرماندار بجستان جهاد کشاورزی را الگو اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی در شهرستان دانست و گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی جهاد کشاورزی عملکرد خوبی داشت و همچنین در حوزه ورزش و جوانان و با برگزاری اولین مراسم تجلیل از ورزشکاران، خیرین و فعالان عرصه ورزش قدمی خوبی برداشته شد و جای تقدیر و تشکر دارد.

,

 

,

رئیس شورای اداری بجستان، تعامل بین ادارات را نقطه قوت این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: باید از همکاری بین امام‌جمعه، نماینده و مدیران شهرستان نهایت تشکر کرد و امیدواریم در سال آینده با بیشتر شدن این تعاملات زمینه توسعه این شهرستان مساعدت تر شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه